Gå til innhold

Mannen i mitt liv er gift

Anbefalte innlegg

Gjest on a mission
Skrevet

Hvem har sagt at jeg LEKER?

Ok, så leker du ikke, du ER faktisk moralens vokter. Hyggelig det også.

• Svar 107
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

9

• MsSophie

9

• Lionn

8

• EvaStv

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Fint at du tenker på barna og i samme slengen leker moralens vokter. (det kledde deg litt dårlig)

Det er ikke barn med i bildet, nei,- heldigvis.

Heldigvis???

....hadde det spilt noen rolle om det var barn med i bildet da, du har jo tydeligvis bestemt deg uansett.

Gjest on a mission
Skrevet

Du får holde godt på han, sånn i tilfelle det kommer ei med samme innstilling som deg som bestemmer seg for å skulle ha han......

Ja, ikke sant, for dette vil jo være den første gangen i historien at noen skiller seg for faktisk å BEHOLDE sin neste partner. Han giftet seg altfor tidlig - slik som en del andre har gjort før ham.

Skrevet

Ok, så leker du ikke, du ER faktisk moralens vokter. Hyggelig det også.

Jepp !

*dunker vokter-skiltet mitt hardt i bakken*

Så bare pass deg!

Skrevet

Ble det ikke noe orden på sakene eller gadd du ikke mer?

Det ble aldri noen orden på sakene, ting gikk til helvete over en natt, og vi mistet begge en tidligere god venn.

Jeg har for øvrig sett en del sånne forhold, da med jenter som har gifte menn som lover gull og grønne skoger, og jeg har vel ikke til nå sett at et sånt forhold har gjort annet enn å såre jenta, så det skjer nok deg også!

Men du lærer nok, og det er ikke du som gjør noe galt. Du er trossalt ikke sammen med noen.

Gjest on a mission
Skrevet

Poenget er jo ikke at du ikke anser det som vesentlig at han er gift eller samboer, poenget er jo at du sier at han ER gift, han er tydeligvis ikke ute av dette forholdet?

Og at du SKAL ha ham høres jo litt desperat ut, da. Hvis han er utro med deg overfor kona si, så er han en type som kan tenkes å være utro også mot deg. Sånn er det, dessverre.

Hadde han vært en mann hadde han jo vært ute av det forholdet/ekteskapet lenge før det ble aktuelt for dere to å innlede et forhold.

Jeg er ikke desperat, nei,- jeg har ham jo:) Han er ikke formelt skilt, som sagt er det alt dette papirarbeidet...

Gjest on a mission
Skrevet

Heldigvis???

....hadde det spilt noen rolle om det var barn med i bildet da, du har jo tydeligvis bestemt deg uansett.

Ja, det hadde spilt en stor rolle.

Jeg har hele tiden visst at han ikke har barn så det har jeg faktisk ikke dvelet ved.

De har derimot to katter og de har jeg tenkt på dag og natt....

Skrevet

Du trenger ikke å skrike.

*visker* dette må være en dålig fleip

Gjest on a mission
Skrevet

Det ble aldri noen orden på sakene, ting gikk til helvete over en natt, og vi mistet begge en tidligere god venn.

Jeg har for øvrig sett en del sånne forhold, da med jenter som har gifte menn som lover gull og grønne skoger, og jeg har vel ikke til nå sett at et sånt forhold har gjort annet enn å såre jenta, så det skjer nok deg også!

Men du lærer nok, og det er ikke du som gjør noe galt. Du er trossalt ikke sammen med noen.

Såret er det stor sjanse for at man blir uansett når man er i et forhold. Jeg er villig til å ta sjansen.

Skrevet

Jeg har ikke mer respekt for ekteskapet enn for et samboerskap. Hvis det provoserer so be it.

Med èn gang man er gift er det liksom så hellig. Vel, det viser seg jo hver bidige dag at slik er det ikke.

Hvis denne mannen "bare" hadde vært samboer, hadde det ikke blitt så mye ramaskrik.

Den eneste forskjellen for meg er at det nå blir mye mer papirarbeid for å bryte forholdet.

Jeg ville nå skreket like mye om det var en gift mann som om det var en samboer og omvendt.

*skriker høøøøøyt*

Gjest on a mission
Skrevet

*visker* dette må være en dålig fleip

Fordi du aldri har hørt at folk skiller seg før?

Wake up and smell the coffee!

Skrevet

Jeg har ikke mer respekt for ekteskapet enn for et samboerskap. Hvis det provoserer so be it.

Med èn gang man er gift er det liksom så hellig. Vel, det viser seg jo hver bidige dag at slik er det ikke.

Hvis denne mannen "bare" hadde vært samboer, hadde det ikke blitt så mye ramaskrik.

Den eneste forskjellen for meg er at det nå blir mye mer papirarbeid for å bryte forholdet.

Bla bla bla....

Min oppfatning er at det er bare veldig usikre mennesker som legger seg etter menn som allerede er i et forhold.

En annen side av saken er at hvem i huleste er det som kan ha respekt for en mann som forlater en annen på den måten. Har han gjort det en gang så gjør han det garantert igjen.

En annen ting er jo om du vil ha han når han blir ledig da?

Skrevet

Jeg er ikke desperat, nei,- jeg har ham jo:) Han er ikke formelt skilt, som sagt er det alt dette papirarbeidet...

Jeg skjønner ikke poenget ditt, jeg... Det er ikke akkurat noe oppsiktsvekkende at ekteskap ryker og at man innleder nye forhold, nei.

Så hvis dette er gjort på en grei måte for alle parter er det vel ikke noe å bråke med?

Skrevet

og hva var poenget?

at han kan være mannen i mange andre kvinners liv

Det spørs hva han vil..

Du vet hva man sier... de går aldri fra koner.

Men det er lov å prøve seg..kanskje.

Gjest on a mission
Skrevet

Jeg skjønner ikke poenget ditt, jeg... Det er ikke akkurat noe oppsiktsvekkende at ekteskap ryker og at man innleder nye forhold, nei.

Så hvis dette er gjort på en grei måte for alle parter er det vel ikke noe å bråke med?

Vi ble forelsket før han gjorde opp med kona så sånn sett var det vel ikke HELT etter oppskriften.

Skrevet

Ikke vet jeg hvem som har fortalt deg at det er mye papirarbeid - men det stemmer ikke. Alt du gjør er å fylle ut separasjonspapirer og sender de sammen med kopi av vielsesattesten til fylkesmann. Det tar vel omtrent sånn ca 10 minutter.

Skrevet

Såret er det stor sjanse for at man blir uansett når man er i et forhold. Jeg er villig til å ta sjansen.

Da tar du den.

Ingen som dømmer deg for det, du gjør trossalt ikke noe galt - selvsagt litt avhengig av hva den gifte sier til deg.

Jeg tror nok uansett at faren for at du nå blir såret er ganske så mye større enn i et "normalt" forhold.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...