Gå til innhold

Mannen i mitt liv er gift

Anbefalte innlegg

Gjest on a mission
Skrevet

Ikke vet jeg hvem som har fortalt deg at det er mye papirarbeid - men det stemmer ikke. Alt du gjør er å fylle ut separasjonspapirer og sender de sammen med kopi av vielsesattesten til fylkesmann. Det tar vel omtrent sånn ca 10 minutter.

Det er litt annerledes når vi begge er utlendinger og bor i et 3. land hvor ingen av oss egentlig kommer fra.

• Svar 107
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

9

• MsSophie

9

• Lionn

8

• EvaStv

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest de ti bud
Skrevet

Til og med statskirken har fått en mer liberal holdning til det med sex før ekteskapet og slikt............................nå holder det at den ene er gift!

Skrevet

Jeg er ikke desperat, nei,- jeg har ham jo:) Han er ikke formelt skilt, som sagt er det alt dette papirarbeidet...

Jeg ser mange her dømmer deg, og det er da merkelig at de ikke dømte meg for halvannet år siden...

Men samma det.

Det jeg skulle si er at du går på alle de typiske løgnene, og den med papirarbeidet er selvsagt syltynn.

Her snakker vi trossalt om et ark!

Skrevet

Ja, slik tenkte antagelig min far og da han skaffet seg en elskerinne. Han er likvel ikke skilt den dag i dag.

Skrevet

Mannen i mitt liv er også gift..........................................................................................

MED MEG!!!!!!!

Muahahahahahahah

du er litt artig også..forresten *sssss*

Heldig du... hvordan klarte du???

Min kjæreste snakker bare av og til om giftemål... :-((((

Skrevet

Jeg har ikke mer respekt for ekteskapet enn for et samboerskap. Hvis det provoserer so be it.

Med èn gang man er gift er det liksom så hellig. Vel, det viser seg jo hver bidige dag at slik er det ikke.

Hvis denne mannen "bare" hadde vært samboer, hadde det ikke blitt så mye ramaskrik.

Den eneste forskjellen for meg er at det nå blir mye mer papirarbeid for å bryte forholdet.

DU SKRIVER ;

"Hvis denne mannen "bare" hadde vært samboer, hadde det ikke blitt så mye ramaskrik. Den eneste forskjellen for meg er at det nå blir mye mer papirarbeid for å bryte forholdet. "

Eh....du skjønner vel at han rett og slett gjemmer seg bak, "papirarbeide og bryte ut av forholdet!!!!" Det tar faktisk bare en time og pakke sakene sine og bryte ut av et forhold, hvis han hadde vært interessert i å leve med deg! Papirarbeide går sin gang, han trenger ikke å vente på det for å bryte forholdet vet du! ;-)

Så min konklusjon er ; DU BLIR LURT SOM ALLE ANDRE FØR DEG HAR BLITT OG BLIR!!!! DESSVERRE FOR DERE!

Så mitt tips; hold dere unna gifte menn/kvinner nok av de som ikke er det også!!! ;-)

Gjest on a mission
Skrevet

Bla bla bla....

Min oppfatning er at det er bare veldig usikre mennesker som legger seg etter menn som allerede er i et forhold.

En annen side av saken er at hvem i huleste er det som kan ha respekt for en mann som forlater en annen på den måten. Har han gjort det en gang så gjør han det garantert igjen.

En annen ting er jo om du vil ha han når han blir ledig da?

Usikre mennesker som "legger seg etter" gifte menn? Good one! For det første er jeg ikke det minste usikker og for det andre er han ikke noe "offer". Han vil dette like mye som meg!

Kona hans blir sikkert lykkeligere med en mann som ikke er sammen med henne bare for å være snill.

Skrevet

Vi ble forelsket før han gjorde opp med kona så sånn sett var det vel ikke HELT etter oppskriften.

Skjønner fortsatt ikke hvor du vil, er ikke alt greit for deg, da?

Skrevet

Det er litt annerledes når vi begge er utlendinger og bor i et 3. land hvor ingen av oss egentlig kommer fra.

Ikke hvis du er norsk statsborger, og i og med at du skriver flytende norsk er det vel fare for at du har vært her så lenge at du har blitt det.

Skrevet

Ja, slik tenkte antagelig min far og da han skaffet seg en elskerinne. Han er likvel ikke skilt den dag i dag.

Si meg, datteren min ;-) , hvor mange "fedre" har du egentlig?

Med vennlig hilsen

Gjest on a mission
Skrevet

Jeg ser mange her dømmer deg, og det er da merkelig at de ikke dømte meg for halvannet år siden...

Men samma det.

Det jeg skulle si er at du går på alle de typiske løgnene, og den med papirarbeidet er selvsagt syltynn.

Her snakker vi trossalt om et ark!

Se svaret mitt om papirarbeidet et eller annet sted lenger nede. Det ER i gang og han har flyttet ut.

Skrevet

Rull inn, nysgjerrigpetra.

Jeg har nettopp begynt å tenke det samme :)

Skrevet

Usikre mennesker som "legger seg etter" gifte menn? Good one! For det første er jeg ikke det minste usikker og for det andre er han ikke noe "offer". Han vil dette like mye som meg!

Kona hans blir sikkert lykkeligere med en mann som ikke er sammen med henne bare for å være snill.

Selvfølgelig er du usikker. Trygge mennesker innleder ikke forhold til folk som er i forhold for de har ikke noe desperat behov for oppmerksomhet eller bekreftelse på den måten :-)

Det er ikke sikkert at du vet at du er usikker da vet du :-)

Skrevet

Til og med statskirken har fått en mer liberal holdning til det med sex før ekteskapet og slikt............................nå holder det at den ene er gift!

Den var god *ler*

Gjest on a mission
Skrevet

Ikke hvis du er norsk statsborger, og i og med at du skriver flytende norsk er det vel fare for at du har vært her så lenge at du har blitt det.

Jeg er norsk statsborger, men bor ikke i Norge. Han er ikke norsk.

Skrevet

Si meg, datteren min ;-) , hvor mange "fedre" har du egentlig?

Med vennlig hilsen

Kjære far, jeg har ca en. Kjenner du deg ikke igjen?

Skrevet

Ikke vet jeg hvem som har fortalt deg at det er mye papirarbeid - men det stemmer ikke. Alt du gjør er å fylle ut separasjonspapirer og sender de sammen med kopi av vielsesattesten til fylkesmann. Det tar vel omtrent sånn ca 10 minutter.

Hei Ms,

Du skriver: "Det tar vel omtrent sånn ca 10 minutter."

Det forutsetter selvsagt at den som fyller ut skjema kan lese og skrive.... ;-)

Med vennlig hilsen

Gjest on a mission
Skrevet

DU SKRIVER ;

"Hvis denne mannen "bare" hadde vært samboer, hadde det ikke blitt så mye ramaskrik. Den eneste forskjellen for meg er at det nå blir mye mer papirarbeid for å bryte forholdet. "

Eh....du skjønner vel at han rett og slett gjemmer seg bak, "papirarbeide og bryte ut av forholdet!!!!" Det tar faktisk bare en time og pakke sakene sine og bryte ut av et forhold, hvis han hadde vært interessert i å leve med deg! Papirarbeide går sin gang, han trenger ikke å vente på det for å bryte forholdet vet du! ;-)

Så min konklusjon er ; DU BLIR LURT SOM ALLE ANDRE FØR DEG HAR BLITT OG BLIR!!!! DESSVERRE FOR DERE!

Så mitt tips; hold dere unna gifte menn/kvinner nok av de som ikke er det også!!! ;-)

Beklager å si det, men du er nok litt for bastant nå. Det med papirarbeid har jeg beskrevet et sted lenger oppe.

Han har brutt ut og bor ikke sammen med henne lenger. Det holder i massevis for meg nå:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...