Gå til innhold

Mannen i mitt liv er gift

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp begynt å tenke det samme :)

Whatever. Jeg er iallefall ikke ute og misjonerer.

• Svar 107
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

9

• MsSophie

9

• Lionn

8

• EvaStv

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Kjære far, jeg har ca en. Kjenner du deg ikke igjen?

Hmmm...

..eh...

For å være ærlig - nei!

Skjedde dette mens jeg sov, eller har du fått feil mor?

Med vennlig hilsen

Skrevet

Whatever. Jeg er iallefall ikke ute og misjonerer.

Ikke blir furt nå løven, og så får du sove godt! :)

Skrevet

Hmmm...

..eh...

For å være ærlig - nei!

Skjedde dette mens jeg sov, eller har du fått feil mor?

Med vennlig hilsen

Jeg vet da faen. Noe må da du også holde rede på, far.

Skrevet

Fordi du aldri har hørt at folk skiller seg før?

Wake up and smell the coffee!

Skiller seg gjør mange og av forskjellige grunner.

Men dette tar kaka

Skrevet

Ikke blir furt nå løven, og så får du sove godt! :)

Ja, jeg rimmer deg langsomt.

Skrevet

Usikre mennesker som "legger seg etter" gifte menn? Good one! For det første er jeg ikke det minste usikker og for det andre er han ikke noe "offer". Han vil dette like mye som meg!

Kona hans blir sikkert lykkeligere med en mann som ikke er sammen med henne bare for å være snill.

Enig med deg i det siste du skrev der.

Natta!

Skrevet

DU SKRIVER ;

"Hvis denne mannen "bare" hadde vært samboer, hadde det ikke blitt så mye ramaskrik. Den eneste forskjellen for meg er at det nå blir mye mer papirarbeid for å bryte forholdet. "

Eh....du skjønner vel at han rett og slett gjemmer seg bak, "papirarbeide og bryte ut av forholdet!!!!" Det tar faktisk bare en time og pakke sakene sine og bryte ut av et forhold, hvis han hadde vært interessert i å leve med deg! Papirarbeide går sin gang, han trenger ikke å vente på det for å bryte forholdet vet du! ;-)

Så min konklusjon er ; DU BLIR LURT SOM ALLE ANDRE FØR DEG HAR BLITT OG BLIR!!!! DESSVERRE FOR DERE!

Så mitt tips; hold dere unna gifte menn/kvinner nok av de som ikke er det også!!! ;-)

Helt enig med deg, Susann *s*

Gjest on a mission
Skrevet

Selvfølgelig er du usikker. Trygge mennesker innleder ikke forhold til folk som er i forhold for de har ikke noe desperat behov for oppmerksomhet eller bekreftelse på den måten :-)

Det er ikke sikkert at du vet at du er usikker da vet du :-)

Jeg håper for din skyld at du ikke er så slapp i topplokket som du gir uttrykk for.

Tror du at det handler om usikre mennesker hver gang noen skiller seg?! Er det helt ubegripelig å forstå at man kanskje har vokst fra hverandre eller at det ikke var det riktige likevel?

Men takk for analysen:)

Skrevet

Beklager å si det, men du er nok litt for bastant nå. Det med papirarbeid har jeg beskrevet et sted lenger oppe.

Han har brutt ut og bor ikke sammen med henne lenger. Det holder i massevis for meg nå:)

Ok leste det nå! Da er du jo heldig da!

Håper dere får et lykkelig liv! (ikke ironisk ment! Mener det!)

Lykke til!! :-)

Klem,

Skrevet

Jeg ser mange her dømmer deg, og det er da merkelig at de ikke dømte meg for halvannet år siden...

Men samma det.

Det jeg skulle si er at du går på alle de typiske løgnene, og den med papirarbeidet er selvsagt syltynn.

Her snakker vi trossalt om et ark!

Kjære vennen!

Jeg dømte både deg og forholdet nord og ned.....DET kan du umulig ha glemt - så rasende som du ble!

;-)

Skrevet

Jeg vet da faen. Noe må da du også holde rede på, far.

*hytter med gåstolen*

Du var heller vanskelig å holde rede på, slik jeg husker det....

Med vennlig hilsen

Gjest on a mission
Skrevet

Skiller seg gjør mange og av forskjellige grunner.

Men dette tar kaka

Hvorfor tar dette kaka da, lille nalle? Han skiller seg da av den helt ordniære grunnen; han har møtt en annen og det var sparket han trengte for å komme seg ut av et ekteskap som ikke fungerte.

Skrevet

Det er litt annerledes når vi begge er utlendinger og bor i et 3. land hvor ingen av oss egentlig kommer fra.

Ja hva en må igjennom du!

Skrevet

*hytter med gåstolen*

Du var heller vanskelig å holde rede på, slik jeg husker det....

Med vennlig hilsen

Joda, men siden du allerede lider av alzheimer og det som verre er står jeg fritt til å komme med de utroligste historier.

Skrevet

Hvorfor tar dette kaka da, lille nalle? Han skiller seg da av den helt ordniære grunnen; han har møtt en annen og det var sparket han trengte for å komme seg ut av et ekteskap som ikke fungerte.

--------------------------------------------------------------------------------

Mannen i mitt liv er gift

..men jeg skal ha ham likevel!

Om han "bare" hadde vært samboer gjør ingen forskjell for meg. At et ekteskap tar slutt betyr bare mer papirarbeid, that's it. Folk gifter og skiller seg jo i hytt og pine så kom ikke å fortell meg at ekteskapet er så forbannet hellig. Folk gifter seg stort sett fordi det er såå romantisk.

Jeg tenker jeg skal få det riktig så romantisk med min hjertens kjær selv om han ikke skal gifte seg noe mer...

- on a mission

Her er innlegge du startet med og som jeg svarte på.

Nå har jeg rukket å gå gjennom noen av innlegene, så saken står litt andeledes.

Jeg hadde rett og slett ikke villet svare på innlegget hvis disse opplysningene hadde vært her fra begynnelsen

Skrevet

I det ene øyeblikket så sier du:

"Vi ble forelsket før han gjorde opp med kona så sånn sett var det vel ikke HELT etter oppskriften."

for i neste å si:

"Han skiller seg da av den helt ordniære grunnen; han har møtt en annen og det var sparket han trengte for å komme seg ut av et ekteskap som ikke fungerte."

Konsekvent kan du hvertfall ikke kalles.

Skrevet

Joda, men siden du allerede lider av alzheimer og det som verre er står jeg fritt til å komme med de utroligste historier.

Og det benytter du deg jo også helt klart av! ;-) Heldigvis så fortrenger jeg det meste!

Med vennlig hilsen

Skrevet

Og det benytter du deg jo også helt klart av! ;-) Heldigvis så fortrenger jeg det meste!

Med vennlig hilsen

Ja, sånn er det jo med fedre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...