Gå til innhold

Mannen i mitt liv er gift

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trodde det var to, det vil si at folk må bo fra hverandre i to år før skilsmissen formelt er et faktum?

Fra den datoen du får innvilget separasjon til du kan søke om skilsmisse så må det gå minimum ett år. Når separasjonstiden er over, så går det kjapt å få innvilget skilsmisse.

• Svar 107
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• SierDuDet

9

• MsSophie

9

• Lionn

8

• EvaStv

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Kjære vennen!

Jeg dømte både deg og forholdet nord og ned.....DET kan du umulig ha glemt - så rasende som du ble!

;-)

Hehe, du ja, men du var den eneste som turde å si noe også :)

Gjest on a mission
Skrevet

Jeg har lest hele denne tråden.Og jeg blir kvalm av den bråkjekke, ufølsomme og respektløse holdningen du viser.

Jeg har selv vært i den situasjonen som kona i denne historien. Og selvsagt sier han at ekteskapet har vært dødt lenge, det sier alle gifte menn som får på seg forelskelsesbriller. Men det kan jo være sant, hva vet jeg. Likevel: Hvis han ikke hadde skilt seg uten å ha møtt deg, ja da synes jeg du skal spørre deg selv om du har mage til å se deg selv i øynene i årene som kommer.

I mitt tilfelle ble det slutt mellom mannen min (nå eks) og hans nye flamme rett etter at vi ble separert. Det var spennende å være forelsket og ha hemmelige møter, men etter at alt ble lovlig ble visst gnisten borte.

Synd at du er så kvalm.

Jeg er lykkelig med ham jeg - og han har flyttet fra kona si som viste seg å ikke være den rette for ham likevel.

Herregud, det er da ikke første gang noen skiller seg pga en tredje person.

Gjest on a mission
Skrevet

Sett at du faktisk _får_ denne gifte mannen og dere blir sammen. Hva får deg til å tro at han vil bli ved din side når han har gått fra sin kone?

"Ta den ring og la den vandre. Fra den ene til den andre"...

Er du så blåst i hodet at du ikke tror at en person kan gå fra partneren sin for så å bli hos partner nummer 2.

Er ikke alle som treffer riktig på første forsøk, vet du.

Carisma1365380365
Skrevet

Er du så blåst i hodet at du ikke tror at en person kan gå fra partneren sin for så å bli hos partner nummer 2.

Er ikke alle som treffer riktig på første forsøk, vet du.

Mulig det, men kan han forlate sin kone som han har inngått "inntil døden skiller dere ad", så kan han vel gå fra deg også. Selv om han er rett for deg, er det ikke sikkert du er rett for han. Så kanskje han mister tenningen når "spenningen" er borte mellom dere.

Skrevet

Jeg håper for din skyld at du ikke er så slapp i topplokket som du gir uttrykk for.

Tror du at det handler om usikre mennesker hver gang noen skiller seg?! Er det helt ubegripelig å forstå at man kanskje har vokst fra hverandre eller at det ikke var det riktige likevel?

Men takk for analysen:)

Jeg tror at bare veldig usikre mennesker vil gidde å skrive inn slike innlegg som du gjør her.

Slapp i topplokket er vel rimelig relativt. Slapp i forhold til hva?

Skrevet

Mulig det, men kan han forlate sin kone som han har inngått "inntil døden skiller dere ad", så kan han vel gå fra deg også. Selv om han er rett for deg, er det ikke sikkert du er rett for han. Så kanskje han mister tenningen når "spenningen" er borte mellom dere.

Selv om hun er rett for han, så var kona hans det også, siden han bestemte seg for å gifte seg... :-)

Se hvordan DET gikk!

Skrevet

Hvordan tror du kona hans opplever situasjonen ? Har du ingen medfølelse med henne ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...