Gå til innhold

Apropos reklame ! "Himmelsk godt" ?


EvaStv

Anbefalte innlegg

Kan ikke noen si til dem som har laget reklamene for Philadelfia osten.. eller hvordan skrives...

den ostegreia som er "himmelsk godt" og som blir spist bare av engler, dvs av døde mennesker...

at reklamen er helt kvalmende... jeg kunne tenke meg å spise slik ost, men reklamen ødelegger mitt apetitt

Isja, isja....reklamen sier at osten er jo bare for døde mennesker... som har havnet i himmelen.

Jeg har ikke noe hast å spise slik ost, jeg.. jeg spiser noen mer jordnære oster *s*.

pult ost, feks *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Feil orddeling kan gi morsomme resultater...

Pult ost er noe HELT annet enn pultost. Jeg går ut fra at du egentlig tenkte på det siste :)

pultost, vel ..*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...