Gå til innhold

Er du tidsriktig gothete? Ta testen:

Anbefalte innlegg

http://fredag.dagbladet.no/fredag/2002/09/10/348423.html

'Oh my Goth!

Gratulerer! Du fikk 23 poeng, og er helt på G! Folk har vanskelig for å bestemme seg om du danser eller putter inn stikkontakten når du er på byen. Du går aldri inn i slåsskamp fordi du er redd make-up'en skal ødelegges. Du lar deg inspirere av 2000 år gamle skikker når du tar på eyeliner. Du kan ikke sove borte fordi vennene dine muligens ikke har den riktige shampoen. Du synes flaggermus er søte. Du digger et band ingen andre har hørt om. Du kjører muligens rundt i en begravelsesbil. Du er perfekt, og akkurat nå veldig moteriktig!'

Jeg er målløs.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72081-er-du-tidsriktig-gothete-ta-testen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krise! Du fikk 10 poeng av 62 oppnåelige, det er dødsdårlig! Du er så langt fra en gother som man kan komme, muligens både trener du og soler deg. Vi vet ikke om det er noe håp for deg. Vil du likevel forsøke å gjøre noe med det? Det er mulig en hard feiring førstkommende fredag den 13 kan være din sjanse. Halloween er også en markering du bør gripe fatt i. Prøv igjen!

Oh my Goth!

Krise! Du fikk 7 poeng av 62 oppnåelige, det er dødsdårlig! Du er så langt fra en gother som man kan komme, muligens både trener du og soler deg. Vi vet ikke om det er noe håp for deg. Vil du likevel forsøke å gjøre noe med det? Det er mulig en hard feiring førstkommende fredag den 13 kan være din sjanse. Halloween er også en markering du bør gripe fatt i. Prøv igjen!

Hva er gothete for`no??

Krise! Du fikk 11 poeng av 62 oppnåelige, det er dødsdårlig! Du er så langt fra en gother som man kan komme, muligens både trener du og soler deg. Vi vet ikke om det er noe håp for deg. Vil du likevel forsøke å gjøre noe med det? Det er mulig en hard feiring førstkommende fredag den 13 kan være din sjanse. Halloween er også en markering du bør gripe fatt i. Prøv igjen!

Krise! Du fikk 7 poeng av 62 oppnåelige, det er dødsdårlig! Du er så langt fra en gother som man kan komme, muligens både trener du og soler deg. Vi vet ikke om det er noe håp for deg. Vil du likevel forsøke å gjøre noe med det? Det er mulig en hard feiring førstkommende fredag den 13 kan være din sjanse. Halloween er også en markering du bør gripe fatt i. Prøv igjen

Krise! Du fikk 6 poeng av 62 oppnåelige, det er dødsdårlig! Du er så langt fra en gother som man kan komme, muligens både trener du og soler deg. Vi vet ikke om det er noe håp for deg. Vil du likevel forsøke å gjøre noe med det? Det er mulig en hard feiring førstkommende fredag den 13 kan være din sjanse. Halloween er også en markering du bør gripe fatt i.

Annonse

Ørkenvandreren

I og med at jeg aldri hadde hørt begrepet "Goth" skjønte jeg hvilken vei det bar...;

Du fikk 16 poeng, av 62 oppnåelige, din semi-gother! Det positive i dette ikke helt utmerkede resultatet er at det finnes håp i opprevet fiskegarn. Start med å ikle deg det.

Når jeg ser hvilket vås denne moteretningen spinner rundt, er jeg i grunnen lei meg for at jeg ikke fikk enda færre poeng... *s*

Oh my Goth!

Gratulerer! Du fikk 55 poeng, og er helt på G! Folk har vanskelig for å bestemme seg om du danser eller putter inn stikkontakten når du er på byen. Du går aldri inn i slåsskamp fordi du er redd make-up'en skal ødelegges. Du lar deg inspirere av 2000 år gamle skikker når du tar på eyeliner. Du kan ikke sove borte fordi vennene dine muligens ikke har den riktige shampoen. Du synes flaggermus er søte. Du digger et band ingen andre har hørt om. Du kjører muligens rundt i en begravelsesbil. Du er perfekt, og akkurat nå veldig moteriktig!

Gjest Kartoffel

Oh my Goth!

Gratulerer! Du fikk 55 poeng, og er helt på G! Folk har vanskelig for å bestemme seg om du danser eller putter inn stikkontakten når du er på byen. Du går aldri inn i slåsskamp fordi du er redd make-up'en skal ødelegges. Du lar deg inspirere av 2000 år gamle skikker når du tar på eyeliner. Du kan ikke sove borte fordi vennene dine muligens ikke har den riktige shampoen. Du synes flaggermus er søte. Du digger et band ingen andre har hørt om. Du kjører muligens rundt i en begravelsesbil. Du er perfekt, og akkurat nå veldig moteriktig!

"Du digger et band ingen andre har hørt om. "

Dire Straits?

Det værste/beste er at det faktisk snart er sant!

Krise! Du fikk 8 poeng av 62 oppnåelige, det er dødsdårlig! Du er så langt fra en gother som man kan komme, muligens både trener du og soler deg. Vi vet ikke om det er noe håp for deg. Vil du likevel forsøke å gjøre noe med det? Det er mulig en hard feiring førstkommende fredag den 13 kan være din sjanse. Halloween er også en markering du bør gripe fatt i!

Jaja, ingen fare - har vel ikke behov for å være en gother heller...

I og med at jeg aldri hadde hørt begrepet "Goth" skjønte jeg hvilken vei det bar...;

Du fikk 16 poeng, av 62 oppnåelige, din semi-gother! Det positive i dette ikke helt utmerkede resultatet er at det finnes håp i opprevet fiskegarn. Start med å ikle deg det.

Når jeg ser hvilket vås denne moteretningen spinner rundt, er jeg i grunnen lei meg for at jeg ikke fikk enda færre poeng... *s*

Hehe, denne testen gir ikke noe særlig godt bilde på hva goth er, da. Den er mer en parodi eller en karikatur. Så jeg tror ikke du trenger å være fryktelig lei deg :)

Annonse

Krise! Du fikk 11 poeng av 62 oppnåelige, det er dødsdårlig! Du er så langt fra en gother som man kan komme, muligens både trener du og soler deg. Vi vet ikke om det er noe håp for deg. Vil du likevel forsøke å gjøre noe med det? Det er mulig en hard feiring førstkommende fredag den 13 kan være din sjanse. Halloween er også en markering du bør gripe fatt i.

• 2 uker senere...

Øøøøyyy..... har jeg ramla fullstendig av lasset?

"Krise! Du fikk 10 poeng av 62 oppnåelige, det er dødsdårlig! Du er så langt fra en gother som man kan komme, muligens både trener du og soler deg. Vi vet ikke om det er noe håp for deg. Vil du likevel forsøke å gjøre noe med det? Det er mulig en hard feiring førstkommende fredag den 13 kan være din sjanse. Halloween er også en markering du bør gripe fatt i."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...