Gå til innhold

A beatiful mind


Zirine

Anbefalte innlegg

Anbefaling?

Da må du ganske mange år tilbake... men min favoritt er "Mr Chance" med Peter Sellers, vet ikke om den finnes å kjøpe/leie lenger.

Mr Chance er en delvis tilbakestående autist, som blir "misforstått" til å bli en svært intelligent mann, i andres øyne... Han ender til slutt opp som personlig rådgiver for USA's presidenten...

En perle i _min_ filmverden!

Du, vet du hva, jeg sto jaggu med den i hånda i går - eller dvs jeg er 80% sikker på at det var den :) Jeg valgte istedenfor Moulin Rouge (den har jeg sett mange ganger, men den må inn i samlinga) Et vakkert sinn og The Watcher istedenfor.

Muligens var The Watcher et lite feilgrep, jeg vet ikke enda - har ikke fått sett den.

Takk for tipset - jeg skal kjøpe den Sellersfilmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kartoffel

Du, vet du hva, jeg sto jaggu med den i hånda i går - eller dvs jeg er 80% sikker på at det var den :) Jeg valgte istedenfor Moulin Rouge (den har jeg sett mange ganger, men den må inn i samlinga) Et vakkert sinn og The Watcher istedenfor.

Muligens var The Watcher et lite feilgrep, jeg vet ikke enda - har ikke fått sett den.

Takk for tipset - jeg skal kjøpe den Sellersfilmen.

Du valgte Et vakkert sinn istedet for A Beautiful Mind.

Da hadde du flaks, for det er samme filmen! Helddiggrisen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du valgte Et vakkert sinn istedet for A Beautiful Mind.

Da hadde du flaks, for det er samme filmen! Helddiggrisen!

Jada, jeg er klar over at det er samme film, og den valgte jeg altså istedenfor Sellers. Got it? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm jeg må bestille en film fra en dvd-klubb jeg vil melde meg ut av, men har ikke funnet noen film jeg vil kjøpe.

Det er en møkkaklubb, men jeg må gjøre ett kjøp i løpet av ett halvt år.

Så du anbefaler denne filmen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kartoffel

Jada, jeg er klar over at det er samme film, og den valgte jeg altså istedenfor Sellers. Got it? :)

Aha - det så for meg ut som om du hadde gått for Moulin Rouge OG Et vakkert sinn OG The Watcher.

Uansett - Watcher var nok et feilgrept, ja.

(Og Mr. Chance er sovemedisin på høyt nivå...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha - det så for meg ut som om du hadde gått for Moulin Rouge OG Et vakkert sinn OG The Watcher.

Uansett - Watcher var nok et feilgrept, ja.

(Og Mr. Chance er sovemedisin på høyt nivå...)

"Aha - det så for meg ut som om du hadde gått for Moulin Rouge OG Et vakkert sinn OG The Watcher."

Korrekt. Også valgte jeg BORT Sellers.

faen, du er tunglært i dag Kartoffel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kartoffel

"Aha - det så for meg ut som om du hadde gått for Moulin Rouge OG Et vakkert sinn OG The Watcher."

Korrekt. Også valgte jeg BORT Sellers.

faen, du er tunglært i dag Kartoffel ;)

Har mistet Q-tips-pakken, så det holder nok på å tette seg mellom øra...

Må huske å kjøpe ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha - det så for meg ut som om du hadde gått for Moulin Rouge OG Et vakkert sinn OG The Watcher.

Uansett - Watcher var nok et feilgrept, ja.

(Og Mr. Chance er sovemedisin på høyt nivå...)

Hvis du sovner av f eks det sinnsykt morsomme i soveroms-scenen med Shirley MacLaine, så blir du en mindreverdig diskusjonspartner ang filmer...

...vel å merke etter min mening...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa--- har sett den!! Fikk den på video for en stund siden, og jeg er 100% enig med deg! Så du intervjuet med den ekte John Nash og hans familie på "60 minutes"? Artig, etter å ha sett filmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kartoffel

Hvis du sovner av f eks det sinnsykt morsomme i soveroms-scenen med Shirley MacLaine, så blir du en mindreverdig diskusjonspartner ang filmer...

...vel å merke etter min mening...

Jeg har nok sovnet lenge før de kommer dit.

*snufs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...