Gå til innhold

En som driver med telefonterror!


vin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skaff deg ei dommerfløyte og blås som faen rett inn i røret neste gang vedkommende ringer.

Det er en så smertefull opplevelse at vedkommende nok vil tenke seg om et par ganger før neste terroroppringning.

hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det kan du ikke.

Ikke så lurt alikevel da.....men, det hadde vært litt morsomt å kunne ringe tilbake og si: Hei, det er Meg. Ser at du har ringt og lurte på om det var noe viktig du ville......

Hadde nok satt en støkk i dem som holder på med telefonterror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest been there

Ikke så lurt alikevel da.....men, det hadde vært litt morsomt å kunne ringe tilbake og si: Hei, det er Meg. Ser at du har ringt og lurte på om det var noe viktig du ville......

Hadde nok satt en støkk i dem som holder på med telefonterror.

Jah, det er en tanke...men du vet , det er ikke særlig lett når nummeret er skjult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah, det er en tanke...men du vet , det er ikke særlig lett når nummeret er skjult.

Det var derfor jeg undret meg litt over den innretningen som fresja skriver om......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marengsen

Har du en innretning på telefonen så du kan ringe tilbake til den siste som ringte deg. Ring ham, og du vil få nummeret på neste spesifiserte telefonregning. Så kan du bare sjekke i telefonkatalogen hvem det er.

Du kan ikke gjøre det når nr. ser sjult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi var i en stund plaget med telefonterror. Vi er en familie som til daglig er i søkelyset, og det gikk så langt at vi måtte politianmelde det. Jeg ville gjort det samme i ditt tilfelle. Det er så creepy. Fyren som ringer deg er sikkert en ensom sjel og liker å føle at han har litt makt. Stakkars jævel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få deg nytt telefonnummer. Det kan være at du har et nummer som tidligere var et faxnummer. Det var i alle fall vårt tilfelle. Problemet var at vårt nummer var oppført som faxnummer mange steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få deg nytt telefonnummer. Det kan være at du har et nummer som tidligere var et faxnummer. Det var i alle fall vårt tilfelle. Problemet var at vårt nummer var oppført som faxnummer mange steder.

Kan ikke helt tro det!

Både fordi jeg har hatt nummeret i 10 år , og fordi at "denne" personen har sagt navnet mitt!

Det er nok en med liten selvtilitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må anmelde dette hos politiet som igjen vil ta kontakt med Telenor. Så må du nok notere ned tidspunkt for oppringingene. Da kan Telenor se hvem som har bedrevet denne telefonterroren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...