Gå til innhold

Hva liker dere best av..


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bruker Express hjemme og synes det er helt ok.

Oki.. syntes den andre var noe rotete.. Hvordan får jeg bort den fra å være min hoved mail-klient, igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki.. syntes den andre var noe rotete.. Hvordan får jeg bort den fra å være min hoved mail-klient, igjen?

Gå inn i internet explorer, velg verktøy, alternativer for internett, programmer, og så skjønner du sikkert resten selv :)

Kan hende det må gjøres flere steder, det er jeg ikke sikker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oki.. syntes den andre var noe rotete.. Hvordan får jeg bort den fra å være min hoved mail-klient, igjen?

Eh...jeg er dessverre ikke den rette til å svare på det! Er lykkelig og glad for å ha kontor vegg-i-vegg med IT-konsulenten her på jobben jeg! Sorry to say, jeg har ikke peiling! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå inn i internet explorer, velg verktøy, alternativer for internett, programmer, og så skjønner du sikkert resten selv :)

Kan hende det må gjøres flere steder, det er jeg ikke sikker på.

Det går ikke...

Der står det nå for E-post: Microsoft Outlook, men det er ingen mulighet til å gjøre det om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ikke...

Der står det nå for E-post: Microsoft Outlook, men det er ingen mulighet til å gjøre det om...

Hmm... Da får du installere et annet e-postprogram da veitdu, ellers kan du kanskje fjerne det ved å gå inn i kontrollpanel - legg til/fjern programmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Da får du installere et annet e-postprogram da veitdu, ellers kan du kanskje fjerne det ved å gå inn i kontrollpanel - legg til/fjern programmer.

Jeg gikk på Outlook Express og tok det derfra.

Aner ikke om det jeg gjorde fungerer, men jeg sletta uansett MO fra skrivebordet, og mailen funker som før.

Altså er det ingen problemer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på Outlook Express og tok det derfra.

Aner ikke om det jeg gjorde fungerer, men jeg sletta uansett MO fra skrivebordet, og mailen funker som før.

Altså er det ingen problemer :)

Ok, lurer på om jeg kanskje misforstod spørsmålet ditt.

Men hvis alt fungerer er vel alt greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, lurer på om jeg kanskje misforstod spørsmålet ditt.

Men hvis alt fungerer er vel alt greit :)

Jada, det fungerte i stad også, så det kan sikkert fungere bedre.. Menmen.. jeg er noe plante i data..

Er du god i word? Kanskje jeg stiller deg noen spørsmål en dag. Du har vel samme mailadresse som før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada, det fungerte i stad også, så det kan sikkert fungere bedre.. Menmen.. jeg er noe plante i data..

Er du god i word? Kanskje jeg stiller deg noen spørsmål en dag. Du har vel samme mailadresse som før?

Jepp, fikk en mail av deg tidligere i dag, så adressa har du! :)

Er proff på word :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...