Gå til innhold

Lurer du på noe?


Carisma1365380365

Anbefalte innlegg

Carisma1365380365

For eksempel noe du siden var barn har lurt på, men som du aldri har turt å spørre om. Eller som du nå føler deg for voksen til å spørre om.

Jeg har alltid lurt på universet jeg, men det er så komplekst og upløyd mark at det er ikke så lett å få svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har noen sånne spørsmål ja, det går mest på hva ord betyr... akkurat nå husker jeg ikke helt, men kommer på det når jeg hører det... ("jeg må vel være dum som ikke aner hva det ordet betyr")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carisma1365380365

Har noen sånne spørsmål ja, det går mest på hva ord betyr... akkurat nå husker jeg ikke helt, men kommer på det når jeg hører det... ("jeg må vel være dum som ikke aner hva det ordet betyr")

Her er et ord for deg Flavonoider. Hvem pokker har funnet på et slikt ord...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et ord for deg Flavonoider. Hvem pokker har funnet på et slikt ord...

Reklamefolkene finner opp mange fine ord for å selge kosttilskudd og hudpreparater.

Ellers har jeg opplevd å plutselig skjønne at jeg hele livet har uttalt ord feil. Leste mye som barn. Ord jeg ikke hadde hørt fikk min egen betoning, som da ikke stemte helt med virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg har alltid lurt på hvorfor jeg ble akkurat som jeg ble. Så rar, altså.:-) Lurer på om jeg under andre omstendigheter hadde blitt en helt annen? Eller ville jeg alltid vært "meg", den samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor har jeg dager hvor jeg stanger hodet i alt mulig, fra andres hoder til kjøkkenbenken (ikke spørr hva jeg gjorde under kjøkkenbenken).

I dag har jeg stanget hodet temmelig nøyaktig 4 ganger og jeg kan ikke husket å ha stanget hodet på en del år.

Lurer på hvorfor?

Jeg er øm 3 plasser på hodet.

Drittdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...