Lillemus Skrevet 12. september 2002 Skrevet 12. september 2002 "Populærmusikk fra Vittula" av Mikael Niemi! Ustyrtelig morsom og fresk bok. Anbefales dog ikke hvis du er en sart sjel og/eller ikke tåler noe grov språkbruk. Jeg vekslet mellom å grøsse av vemmelse og å le så tårene trillet da jeg hørte lydboka nettopp! ) Kjempebok! 0 Siter
amber sun Skrevet 12. september 2002 Skrevet 12. september 2002 Helt enig!! Den var kjempebra :-) 0 Siter
Tornerose Skrevet 12. september 2002 Skrevet 12. september 2002 Jeg syntes det første kapittelet var morsomt, resten var ganske tørt. 0 Siter
favn Skrevet 12. september 2002 Skrevet 12. september 2002 Har lest den. Likte den. Oppvekstskildringer kan være fine. Rart med det, mange forfattere liker og behersker godt den sjangeren... Det har kanskje noe å gjøre med at barne- og ungdomstiden byr på et vell av inntrykk og uttrykk. 0 Siter
birdie Skrevet 12. september 2002 Skrevet 12. september 2002 Jeg syntes det første kapittelet var morsomt, resten var ganske tørt. Sier meg enig med Tornerose her; med enda et lite unntak for bryllupsreferatet. Totalt sett levde den ikke opp til forventningene, dessverre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.