Zirine Skrevet 12. september 2002 Skrevet 12. september 2002 Emne: Kurs på friundervisningen for menn Det er flere plasser igjen. Gi tilbakemelding hvis noe av dette er for deg... Kurs 1 Hvordan fylle opp et isterningbrett. Steg for steg, med lysbildefremvisning Kurs 2 Toalettpapir, er det sant at de gror på dopapirholderen? Diskusjonsgrupper. Kurs 3 Er det mulig å løfte opp toalettsetet før man urinerer, og går det an å urinere uten å treffe gulv, vegger og badekar? Praktiske øvelser. Kurs 4 Grunnleggende forskjeller mellom skittentøyskurven og gulvet. Bildefremvisning og funksjonsbeskrivende diagram. Kurs 5 Etter middag, kan oppvask løfte seg opp og fly inn til kjøkkenvasken? Videoeksempler. Kurs 6 Identitetskrise: Tap av din betydningsfulle halvdel. Helpline support og støttegruppe. Kurs 7 Lære å finne ting, start med å se på de riktige plassene istedet for å snu huset på hodet mens du skriker. Åpent forum. Kurs 8 Å gi henne blomster er ikke skadelig for helsen. Grafikk og lydopptak Kurs 9 Ekte menn spør om veien når de har kjørt seg bort. Betroelser fra virkligheten Kurs 10 Er det genetisk umulig å sitte rolig når hun lukeparkerer ? Kjøresimulator. Kurs 11 Lære å leve: Grunnleggende forskjeller mellom mor og kone. Online klasse og rollespill Kurs 12 Hvordan bli den perfekte handlevennen. Avslapningsteknikker, meditasjon og pusteøvelser. Kurs 13 Hvordan overvinne hjernesvinn når det gjelder å huske bursdager, årsdager,jubileum, andre viktige datoer og å ringe når du vet du blir sen. Hjernecelle sjokkterapi og full lobotomi. 0 Siter
Gjest carlina Skrevet 12. september 2002 Skrevet 12. september 2002 Eller så kunne du bytte ham ut? =o) =o) =o) 0 Siter
Zirine Skrevet 12. september 2002 Forfatter Skrevet 12. september 2002 Eller så kunne du bytte ham ut? =o) =o) =o) La han ta omskolering, mener du? 0 Siter
Altman Skrevet 12. september 2002 Skrevet 12. september 2002 Dette er selvsagt noe du har lest deg til? 0 Siter
Zirine Skrevet 12. september 2002 Forfatter Skrevet 12. september 2002 Dette er selvsagt noe du har lest deg til? Dette har jeg selvfølgelig fått tilsendt på mail, ja. 0 Siter
Gjest Z@pvir Skrevet 12. september 2002 Skrevet 12. september 2002 Har ikke ledd så mye på lenge. Det tragiske er at du skjønner at de ER slik rett og slett. Lite håp om forbedring med andre ord. Tatt HELT på kornet! 0 Siter
Gjest carlina Skrevet 12. september 2002 Skrevet 12. september 2002 La han ta omskolering, mener du? Det var ingen dum tanke.. Hvis ikke det funker får du bare uføretrygde ham og kapitulere! 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 12. september 2002 Skrevet 12. september 2002 Jeg kjenner meg ikke igjen, dette er ikke morsomt !! 0 Siter
naiv Skrevet 12. september 2002 Skrevet 12. september 2002 Jeg kjenner meg ikke igjen, dette er ikke morsomt !! Er du helt sikker på at du ikke trenger kurs nr. 10? 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 12. september 2002 Skrevet 12. september 2002 Er du helt sikker på at du ikke trenger kurs nr. 10? Kan damer kjøre bil ? Vet ikke, de har færre skader som utløser forsikringsutbetalinger og liv. Men flere jeg kjenner er glad i grøfter, stolper og vegger i garasjer, uten at det koster mer enn lakk, bulker og stolthet. Noen fyller hoppende kengurubensin og pusser tenna i girkassa ganske ofte, uten de helt store ulykkene, men regningene fra verkstedet er større. Å bare skifte frontlyspære på bilverksted er dyrt. 0 Siter
naiv Skrevet 12. september 2002 Skrevet 12. september 2002 Kan damer kjøre bil ? Vet ikke, de har færre skader som utløser forsikringsutbetalinger og liv. Men flere jeg kjenner er glad i grøfter, stolper og vegger i garasjer, uten at det koster mer enn lakk, bulker og stolthet. Noen fyller hoppende kengurubensin og pusser tenna i girkassa ganske ofte, uten de helt store ulykkene, men regningene fra verkstedet er større. Å bare skifte frontlyspære på bilverksted er dyrt. Jammen Ulv - du svarte ikke på spørsmålet mitt. :-Þ 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 12. september 2002 Skrevet 12. september 2002 Jammen Ulv - du svarte ikke på spørsmålet mitt. :-Þ Kurs nummer 10 er litt for snever. Kanskje litt mer bredde i emnet ville gjøre seg. Nei jeg trenger ikke det. 0 Siter
Zirine Skrevet 12. september 2002 Forfatter Skrevet 12. september 2002 Jeg kjenner meg ikke igjen, dette er ikke morsomt !! *hehe* 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 12. september 2002 Skrevet 12. september 2002 *hehe* Hva ler du av ? Slutt med en gang ! 0 Siter
Zirine Skrevet 12. september 2002 Forfatter Skrevet 12. september 2002 Hva ler du av ? Slutt med en gang ! Har du lyst på et knekkebrød med ost? *avlede* 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 12. september 2002 Skrevet 12. september 2002 Har du lyst på et knekkebrød med ost? *avlede* Barnepsykologi skal altså fungere på menn helt opp til pensjonistalder ? 0 Siter
Zirine Skrevet 12. september 2002 Forfatter Skrevet 12. september 2002 Barnepsykologi skal altså fungere på menn helt opp til pensjonistalder ? Japp, men normalt bruker jeg sex som avledningsmanøver, ikke knekkebrød. Jeg skjønner nå at knekkebrød ikke er like virkningsfullt. Man lærer så mye på dol. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 12. september 2002 Skrevet 12. september 2002 Japp, men normalt bruker jeg sex som avledningsmanøver, ikke knekkebrød. Jeg skjønner nå at knekkebrød ikke er like virkningsfullt. Man lærer så mye på dol. Dette lyder kjent selv for meg. 0 Siter
Gjest flo Skrevet 13. september 2002 Skrevet 13. september 2002 Jeg skal melde min mann på kurs nr 8. de andre har han tatt før vi møtte hverandre, iallfall virker det sånn;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.