Gå til innhold

Slakt Keiko og send ham til afrika!


gyrken

Anbefalte innlegg

Blir så forbanna når tv2-nyhetene presterer å bruke like lang tid på den jævla spekkhoggern som de gjør på sultkatastrofen i Afrika.

Også driver vi og mater det stygge monsteret - 40 kilo fisk om dagen. Mens unger sulter ihjel.

Keiko kunne sikkert brøfødd en hel sør-afrikansk landsby i et par dager.

En gal verden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En god tanke ,men hva tror du hadde skjedd med kroppen til disse sult-ofrene hvis de plutselig hadde spist hvalkjøtt? (Som jeg går ut i fra er ganske kraftig kost for dem)

Dessuten så er det jo ikke Keiko sin feil at de sulter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god tanke ,men hva tror du hadde skjedd med kroppen til disse sult-ofrene hvis de plutselig hadde spist hvalkjøtt? (Som jeg går ut i fra er ganske kraftig kost for dem)

Dessuten så er det jo ikke Keiko sin feil at de sulter.

Keiko er mat. Slakt kreket, lag hvalbiff, selg hvalbiffen i Norge og kjøp mat til sultofrene i Afrika for pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for min del synes det er latterlig at folk begynner å tenke på de sultne barna i Afrika først når de ser en hval som spiser masse fisk.

Tenker du forresten på barna i Afrika når du selv dytter i deg den ene delikate matretten etter den andre? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god tanke ,men hva tror du hadde skjedd med kroppen til disse sult-ofrene hvis de plutselig hadde spist hvalkjøtt? (Som jeg går ut i fra er ganske kraftig kost for dem)

Dessuten så er det jo ikke Keiko sin feil at de sulter.

Det var ikke så bokstavlig ment. Ser du ikke det bisarre i situasjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg for min del synes det er latterlig at folk begynner å tenke på de sultne barna i Afrika først når de ser en hval som spiser masse fisk.

Tenker du forresten på barna i Afrika når du selv dytter i deg den ene delikate matretten etter den andre? ;-)

Er det joikaen min du disser nå? ;-)

Jeg hjelper når jeg kan, men dette dreier seg ikke om meg. Det bare slo meg når jeg så på nyhetene at det er en underlig prioritering å bruke 130 millioner på en spekkhogger mens millioner av unger sulter ihjel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, slakt faenskapet.

Jeg var også en av de som heiet på kjeltringene når jeg så Free Willy, som barn.

Som barn? "Free Willy" kom ut i 1993..... He he he he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, så er det mulig jeg lyver på nettet da...

Nå ble jeg avslørt :(

*Gisp* Jeg trodde _aldri_ at du løy! Kanskje du bare likte dyrefilmer veldig godt sånn ca. i russetiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Gisp* Jeg trodde _aldri_ at du løy! Kanskje du bare likte dyrefilmer veldig godt sånn ca. i russetiden?

Kanskje jeg aldri har vært russ heller... Faen, nå blir jeg avslørt i alt..

For alt dere vet er jeg bare en dame som ser ut som en mann...

(Jaja, noen vet kanskje bedre, men..:) ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg aldri har vært russ heller... Faen, nå blir jeg avslørt i alt..

For alt dere vet er jeg bare en dame som ser ut som en mann...

(Jaja, noen vet kanskje bedre, men..:) ).

He he he he....

Fordelen er jo da at man kan bruke russetiden til vennene sine til å gå og se på simple barnefilmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he he he....

Fordelen er jo da at man kan bruke russetiden til vennene sine til å gå og se på simple barnefilmer.

Men jeg var egentlig russ, men jeg vet ikke hvor mye jeg husker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...