Gå til innhold

Ja ; så kom politiet og barnevernet i går. (del 2 ,naboen)


vin

Anbefalte innlegg

Hvorfor satte hun seg så til de grader til motverge hvis hun ikke visste noe da? Ånei, den må hun nok lenger ut på landet med. Er man en smule oppegående og har rent mel i posen er man da ikke så stokke idiot rett foran ungenen sine! Tror hun lurer deg litt jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man kan jo håpe på at ungene får det bedre men jeg tror sjansen til det er liten. Jeg kjenner flere som har hatt et enda verre liv etter at barnevernet har hentet dem med både juling og seksuelt misbruk.

Og blir barna vanskelige kan man bare sende dem et annet sted.

Som flere av dere sikkert allerede har forstått er jeg ikke noe glad i barnevernet selv om jeg aldri har hatt noen befatning med dem.

Jeg har svart deg tidligere vedr. dette. Den gangen viste jeg til hva forskning sier. Hadde ikke referanse da, men her får du den:

"Om barnevernet til tider har fått stor medfart i mediene, trøster hun seg med at opinionen ikke har det negative bildet av barnvernet som tabloidenes fremstilinger ofte kan gi inntrykk av. Det viser tre spørreundersøkelser i regi av barnevernets utviklingssenter på første halvdel av nittitallet. Undersøkelsene avdekket at langt de fleste mente at barnevernet var godt egnet til å løse sine oppgaver. De som var mest positive, hadde selv vært i kontakt med barnevernet eller kjente noen som hadde vært det.", jfr. http://program.forskningsradet.no/vfo/nyhet/nyhet105.php3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...