Gå til innhold

FU: Hva sier bilen om eieren?


Gjest autofil

Anbefalte innlegg

Dersom han kjøre Audi A6 med minst sekssylindret motor, sier det at vedkommende vet å sette pris på harmonien i et tidløst, funksjonelt og enkelt design preget av utsøkt kvalitet i alle deler, kombinert med ekte kjøreglede og trygghet for seg og sine til en overkommelig pris for en ordnet økonomi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*trøster*

Jeg kan godt sende deg bilde av vraket vårt, så kanskje du føler deg bedre ;-)

*sukke*

Gidder du..?

(Men til NESTE ÅR, DA skal vi kjøpe en finere en. Heeeelt sikkert. Dersom de hever vrakpanten til året, slik det har vært snakk om, så har vi faktisk hatt "gratis" bil i to år. Det er jo en slags trøst, tror jeg.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sukke*

Gidder du..?

(Men til NESTE ÅR, DA skal vi kjøpe en finere en. Heeeelt sikkert. Dersom de hever vrakpanten til året, slik det har vært snakk om, så har vi faktisk hatt "gratis" bil i to år. Det er jo en slags trøst, tror jeg.)

Inntil videre:

8-seters VW caravelle med sprekk i frontruta, noen spredte rustflekker, knirkelyder når den svinger. Første seterad baki er et gammelt bussete..

Defekt vindusspyler. Dvs. at det er en lekkasje så alt renner ut.

Nye dekk. (= studielån)

Inni: et sant kaos, men tipp topp barneseter. ;-)

Men, den gikk gjennom EU-kontrollen da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Kollegaer på min tidligere arbeidsplass - en BMW forhandler;-)

Bytheway - Triaden er mere i min gate mht tihørighet!

Åneii... ikke der !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja så absolutt. Er bilen alltid ren og pen å se på, så snakker vi om en person som liker å holde orden på sakene sine. Velorganisert og ryddig.

Er bilen et rustent, gammel vrak signaliserer det ikke bare om dårlig kapital, men om en person som er uryddig og tar lett på ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så moi, da, som suser av gårde i en koksgrå VW Caravelle... ikke så elegant at det gjør noe nei. Særlig ikke i perioder med frieksos ;.)

Elegansen tar man da igjen andre steder, ikke sant...

Får da være måte på jåleri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bilen vår: Ganske ny stasjonsvogn, men dessverre med stor bulk i skjermen. Da det ikke er meg som har laget bulken, sier den ingenting om mine kjøreferdigheter...

At bulken fortsatt er der, etter flere måneder, sier selvsagt noe om vår økonomi og prioriteringer.

To barneseter og masse rot i baksetet tilsier vel at vi er en småbarnsfamilie og ikke spesielt ryddige av oss!

Men den pleier å være ganske ren på utsiden, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det to av oss.

Men har ikke råd til de klærne jeg vil ha heller jeg da. Eller tar meg ikke råd. Det koster for mye å være virkelig velkledd.

Så da er kanskje konklusjonen at man bare delvis kan si noe om hvordan en person er utifra bilen hans......eller klærne forsåvidt.Man kan altså ikke stole på førsteinntrykket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da er kanskje konklusjonen at man bare delvis kan si noe om hvordan en person er utifra bilen hans......eller klærne forsåvidt.Man kan altså ikke stole på førsteinntrykket

Bare dersom han kjører A6.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da er kanskje konklusjonen at man bare delvis kan si noe om hvordan en person er utifra bilen hans......eller klærne forsåvidt.Man kan altså ikke stole på førsteinntrykket

Korrekt, alle greier ikke eller har ikke råd til å vise det 'image' de virkelig ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...