birdie Skrevet 13. september 2002 Skrevet 13. september 2002 Flere som så det i går kveld? Det var søren meg et friskt pust, eller hva? Ubetalelige gummitryner på de jentene!! For eksempel politipressekonferansen som utviklet seg til rene charades/ pictionary, og jobbintervjuet - og han var jammen ikke så dum, han kjæresten som ble dumpa heller! *flire* 0 Siter
libra Skrevet 13. september 2002 Skrevet 13. september 2002 Ikke helt borte hun som mente abortgrensa burde kunne strekkes litt heller :-) 0 Siter
Tornerose Skrevet 13. september 2002 Skrevet 13. september 2002 Ja, jeg koste meg med det programmet. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 13. september 2002 Skrevet 13. september 2002 Hva med amme-sketsjen, da? Den var fin! Jeg er særlig imponert over Pernille Sørensens skuespillerkunster. Hun er velkommen i TV-ruta! Ellers kan jeg anbefale "Smack the pony" (norsk: Sus i serken) med de tre engelske damene - det går på SVT tirsdager samtidig med Ally McBeal. "Garva här" er svensk tittel. Kostelig humor i samme gata - hakket hvassere! 0 Siter
birdie Skrevet 13. september 2002 Forfatter Skrevet 13. september 2002 Hva med amme-sketsjen, da? Den var fin! Jeg er særlig imponert over Pernille Sørensens skuespillerkunster. Hun er velkommen i TV-ruta! Ellers kan jeg anbefale "Smack the pony" (norsk: Sus i serken) med de tre engelske damene - det går på SVT tirsdager samtidig med Ally McBeal. "Garva här" er svensk tittel. Kostelig humor i samme gata - hakket hvassere! Filler'n, har ikke svensk tv i det hele tatt, vi (CD). Etter at jeg hadde skrevet innlegget kom jeg på en annen en - den transesketsjen! Sånn apropos gummitryner..! *glise* 0 Siter
birdie Skrevet 13. september 2002 Forfatter Skrevet 13. september 2002 Ikke helt borte hun som mente abortgrensa burde kunne strekkes litt heller :-) LOL! Ikke sant?? Siste desperate forsøk: "Du kunne ikke tenkt deg ham du, da?" 0 Siter
libra Skrevet 13. september 2002 Skrevet 13. september 2002 LOL! Ikke sant?? Siste desperate forsøk: "Du kunne ikke tenkt deg ham du, da?" Tror du hun hang opp 'gis bort'-lapp på nærbutikken på veien hjem? :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.