punkyB Skrevet 13. september 2002 Skrevet 13. september 2002 På nett i kveld ?? Forh. så 'surfes' vi. Jeg får både ny pc og ny seng i kveld forh. Da driter jeg i å gå ut på byen sammen med noen venner altzå - her gjelder det å prioritere !!!! :-)) 0 Siter
Amiga Skrevet 13. september 2002 Skrevet 13. september 2002 Gratulerer, håper du får det trivelig med begge deler! :-) 0 Siter
punkyB Skrevet 13. september 2002 Forfatter Skrevet 13. september 2002 Gratulerer, håper du får det trivelig med begge deler! :-) Takker ! Jeg har ikke fått det enda - men forh. får jeg det og det går greit å komme seg på nett. Vi 'snakkes' kanskje !! *S* 0 Siter
punkyB Skrevet 13. september 2002 Forfatter Skrevet 13. september 2002 Ny Pc OG ny seng??? Tjobing! Nå har jeg det meste jeg trenger - jaffal for kvelden!! :-)) 0 Siter
punkyB Skrevet 13. september 2002 Forfatter Skrevet 13. september 2002 Grattis, pønk! Takker!! Nå er det slutt på roden og freden her !! 0 Siter
Zirine Skrevet 13. september 2002 Skrevet 13. september 2002 Hei lille venn - og gratulerer Nei, jeg er ikke på nett i kveld - dette er bare helt ytterst midlertidig. Nå skal jeg spise god middag og drikke god vin - resten skal jeg ikke beskrive av hensyn til deg og dine udekkede behov *knegg* Kos deg i kveld *suss* 0 Siter
Retz Skrevet 13. september 2002 Skrevet 13. september 2002 Takker!! Nå er det slutt på roden og freden her !! Her nytes den til fulle! Har sendt 1 stk høvding og 1 stk snuppe på tvangsarbeid til over helga. :-)))) 0 Siter
punkyB Skrevet 13. september 2002 Forfatter Skrevet 13. september 2002 Hei lille venn - og gratulerer Nei, jeg er ikke på nett i kveld - dette er bare helt ytterst midlertidig. Nå skal jeg spise god middag og drikke god vin - resten skal jeg ikke beskrive av hensyn til deg og dine udekkede behov *knegg* Kos deg i kveld *suss* Akkurat nå ikveld har jeg det som plommen i egget jeg :-)) Nyt kvelden til fulle !! *smask* 0 Siter
punkyB Skrevet 14. september 2002 Forfatter Skrevet 14. september 2002 hvor er du? Her vel !!! :-)) Du da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.