Gå til innhold

Carola..


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    29

  • naiv

    5

  • spirito

    5

  • favn

    5

Mest aktive i denne tråden

Ja, hvis du liker såkalte "sminketryner". Hun ser jo alltid så striglet og stylet ut.

Dessuten er hun knøttliten. Så henne en gang på en Michael Jackson-konsert i Göteborg.

Jada, jeg er bare sjalu...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at den dama var sammen med denne relgiøse fanatikeren.

Eh , dem er det da slutt mellom for leeeenge siden !!! (hvis det var han Runar et-eller-annet du tenkte på ?)

Hun er aaaalt for flott for en mann ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvis du liker såkalte "sminketryner". Hun ser jo alltid så striglet og stylet ut.

Dessuten er hun knøttliten. Så henne en gang på en Michael Jackson-konsert i Göteborg.

Jada, jeg er bare sjalu...

Jeg har ikke sett henne. Godt mulig hun er minimal.

Det gjelder for øvrig noen av disse kjekke gutten også, og så vidt jeg har forstått er både Tom Cruise og Mel Gibson omtrent dverger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eh , dem er det da slutt mellom for leeeenge siden !!! (hvis det var han Runar et-eller-annet du tenkte på ?)

Hun er aaaalt for flott for en mann ;-)

Ja, jeg sa at hun _var_.

Neida, hun hadde kledd meg, selv om hun er noe gammel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett henne. Godt mulig hun er minimal.

Det gjelder for øvrig noen av disse kjekke gutten også, og så vidt jeg har forstått er både Tom Cruise og Mel Gibson omtrent dverger :)

Ja, det har du rett i. Jeg må innrømme at jeg ikke tenner så raskt og brutalt på kortvokste menn. At kvinnfolk er små er sikkert bare "søtt" for mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har du rett i. Jeg må innrømme at jeg ikke tenner så raskt og brutalt på kortvokste menn. At kvinnfolk er små er sikkert bare "søtt" for mange.

kommer ann på hvor små de er. Selv har jeg aldri falt for dverger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at den dama var sammen med denne relgiøse fanatikeren.

Han var faktisk ganske så råflott i sin tid, han også. Jentene i pinsemenigheta der jeg kom fra jublet hver gang det var Kongsvingertur på gang..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han var faktisk ganske så råflott i sin tid, han også. Jentene i pinsemenigheta der jeg kom fra jublet hver gang det var Kongsvingertur på gang..!

Godt mulig han var sjarmerende, men det må vel ha vært helt til han åpna kjeften :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett henne jeg og. Hun er lavere enn meg, og jeg er 1,60...

Men det er ikke så lett å se på tv... jeg bare så henne der i stad og smeltet litt som vanlig :)

Ikke sånn sexuelt opphisset smelting, bare det at hun er fryktelig vakker... av en eller annen grunn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...