Gå til innhold

Carola..


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Carola er jo pen, da. Menne...Hm. Jeg kommer bare på to damer som jeg nesten får allergiutbrudd av. Den ene er Britney Spears, og den andre er Carola. Begge har like nusselige stemmer når de snakker. Jeg liker ikke jenter med babystemme. Pjuuuk. Det er noe latterlig over det. Lik meg, lik meg, liksom. Se så liten og nusslig jeg er, får du ikke lyst til å bare skrive pene ting om meg når jeg er så søt og uskyldig? Pjuuuk again.

Ellers har du god smak når det gjelder damer, det skal du ha :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    29

  • naiv

    5

  • spirito

    5

  • favn

    5

Mest aktive i denne tråden

Carola er jo pen, da. Menne...Hm. Jeg kommer bare på to damer som jeg nesten får allergiutbrudd av. Den ene er Britney Spears, og den andre er Carola. Begge har like nusselige stemmer når de snakker. Jeg liker ikke jenter med babystemme. Pjuuuk. Det er noe latterlig over det. Lik meg, lik meg, liksom. Se så liten og nusslig jeg er, får du ikke lyst til å bare skrive pene ting om meg når jeg er så søt og uskyldig? Pjuuuk again.

Ellers har du god smak når det gjelder damer, det skal du ha :-)

Jeg er helt enig med deg når det gjelder frøken Spears! :)

"Ellers har du god smak når det gjelder damer, det skal du ha :-)"

Det sier du bare fordi jeg har sagt at du er den bæiben! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med deg når det gjelder frøken Spears! :)

"Ellers har du god smak når det gjelder damer, det skal du ha :-)"

Det sier du bare fordi jeg har sagt at du er den bæiben! :)

Hehe, selvsagt. Og så tenkte jeg at jeg kanskje kunne få deg til å si det igjen;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, siden du sier at menn ofte er sjarmerende helt til de åpner kjeften.

Jeg er akkurat omvendt. Når du ser meg første gang tenker du: "fy faen for en fyr, en mindre sjarmerende jævel har jeg aldri sett...", men så åpner jeg kjeften....

:)

lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...