favn Skrevet 13. september 2002 Skrevet 13. september 2002 Jeg har sett henne på nært hold. Fy faen. Gjett om hun hadde fire krukker med brun krem i trynet. Ha! Hva var det jeg sa? Plast-Carola er hinsides alt håp. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 13. september 2002 Forfatter Skrevet 13. september 2002 Jeg har sett henne på nært hold. Fy faen. Gjett om hun hadde fire krukker med brun krem i trynet. Nå ødelegger dere alle mine illusjoner! 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 13. september 2002 Skrevet 13. september 2002 Men det er ikke så lett å se på tv... jeg bare så henne der i stad og smeltet litt som vanlig Ikke sånn sexuelt opphisset smelting, bare det at hun er fryktelig vakker... av en eller annen grunn.. Ja, hun er pen. Hun var mitt store idol i barndommen... :-) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 13. september 2002 Forfatter Skrevet 13. september 2002 Ja, jeg kaller henne det. Hun er rett og slett... plastaktig. Blottet for mimikk, uttrykkløs, kjønnsløs og blodfattig. Sånn er det bare. Alt det er mulig, men jeg har bare sett noen intervjuer og sanger og da ser jeg ikke det... 0 Siter
naiv Skrevet 13. september 2002 Skrevet 13. september 2002 Nå ødelegger dere alle mine illusjoner! Hehe. Er i det onde hjørnet i kveld... 0 Siter
SierDuDet Skrevet 13. september 2002 Forfatter Skrevet 13. september 2002 Det gjelder vel for så vidt alle menn. ;-) Du har ikke møtt meg! 0 Siter
naiv Skrevet 13. september 2002 Skrevet 13. september 2002 Ha! Hva var det jeg sa? Plast-Carola er hinsides alt håp. Nettopp. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 13. september 2002 Forfatter Skrevet 13. september 2002 Ja, hun er pen. Hun var mitt store idol i barndommen... :-) I barndommen var det Bruce Dickinson i Iron Maiden som var mitt idol, og blant jentene var det vel Sam Fox, selv om jeg aldri falt for musikken hennes 0 Siter
SierDuDet Skrevet 13. september 2002 Forfatter Skrevet 13. september 2002 Hehe. Er i det onde hjørnet i kveld... Det går greit så lenge du ikke sier noe stygt om Madeleine eller Angelina Jolie 0 Siter
favn Skrevet 13. september 2002 Skrevet 13. september 2002 Alt det er mulig, men jeg har bare sett noen intervjuer og sanger og da ser jeg ikke det... Du ser det du vil se. Enkelt. Prøv en gang til, ååååpne deg for uvesenet. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 13. september 2002 Forfatter Skrevet 13. september 2002 Du ser det du vil se. Enkelt. Prøv en gang til, ååååpne deg for uvesenet. Jeg kan til nød være enig i at hun ligner litt på en porselensfigur 0 Siter
naiv Skrevet 13. september 2002 Skrevet 13. september 2002 Det går greit så lenge du ikke sier noe stygt om Madeleine eller Angelina Jolie Der er jeg mer enig med deg. Forresten, hun derre prinsessa......:-) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 13. september 2002 Forfatter Skrevet 13. september 2002 Der er jeg mer enig med deg. Forresten, hun derre prinsessa......:-) ....er snerten, ja 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 13. september 2002 Skrevet 13. september 2002 I barndommen var det Bruce Dickinson i Iron Maiden som var mitt idol, og blant jentene var det vel Sam Fox, selv om jeg aldri falt for musikken hennes Så du liker overdimensjonerte pupper? :-) 0 Siter
favn Skrevet 13. september 2002 Skrevet 13. september 2002 Jeg kan til nød være enig i at hun ligner litt på en porselensfigur *skrattler* Vikende front... hehe, før kvelden er omme har du hentet fram kors og hvitløk og veiver foran en imaginær Carola... 0 Siter
SierDuDet Skrevet 13. september 2002 Forfatter Skrevet 13. september 2002 Så du liker overdimensjonerte pupper? :-) Nei, ikke nødvendigvis... Det var en 12åringting.. Det må stå til kroppen... Om det medfører at de er under en håndfull eller det må en bøtte til for å dekke dem, det er uvesentlig.. Eller.. det siste er kanskje ikke å foretrekke, men 0 Siter
SierDuDet Skrevet 13. september 2002 Forfatter Skrevet 13. september 2002 *skrattler* Vikende front... hehe, før kvelden er omme har du hentet fram kors og hvitløk og veiver foran en imaginær Carola... Er på jobb så det blir nok dårlig med det 0 Siter
spirito Skrevet 14. september 2002 Skrevet 14. september 2002 Jeg har ikke sett henne. Godt mulig hun er minimal. Det gjelder for øvrig noen av disse kjekke gutten også, og så vidt jeg har forstått er både Tom Cruise og Mel Gibson omtrent dverger Kylie er jo knapt 1.50... 0 Siter
SierDuDet Skrevet 14. september 2002 Forfatter Skrevet 14. september 2002 Kylie er jo knapt 1.50... Men meget tagbar! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.