Gå til innhold

Carola..


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    29

  • naiv

    5

  • spirito

    5

  • favn

    5

Mest aktive i denne tråden

Jeg har sett henne på nært hold. Fy faen. Gjett om hun hadde fire krukker med brun krem i trynet.

Nå ødelegger dere alle mine illusjoner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er ikke så lett å se på tv... jeg bare så henne der i stad og smeltet litt som vanlig :)

Ikke sånn sexuelt opphisset smelting, bare det at hun er fryktelig vakker... av en eller annen grunn..

Ja, hun er pen. Hun var mitt store idol i barndommen... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kaller henne det. Hun er rett og slett... plastaktig. Blottet for mimikk, uttrykkløs, kjønnsløs og blodfattig. Sånn er det bare.

Alt det er mulig, men jeg har bare sett noen intervjuer og sanger og da ser jeg ikke det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hun er pen. Hun var mitt store idol i barndommen... :-)

I barndommen var det Bruce Dickinson i Iron Maiden som var mitt idol, og blant jentene var det vel Sam Fox, selv om jeg aldri falt for musikken hennes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt det er mulig, men jeg har bare sett noen intervjuer og sanger og da ser jeg ikke det...

Du ser det du vil se. Enkelt. Prøv en gang til, ååååpne deg for uvesenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser det du vil se. Enkelt. Prøv en gang til, ååååpne deg for uvesenet.

Jeg kan til nød være enig i at hun ligner litt på en porselensfigur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I barndommen var det Bruce Dickinson i Iron Maiden som var mitt idol, og blant jentene var det vel Sam Fox, selv om jeg aldri falt for musikken hennes :)

Så du liker overdimensjonerte pupper? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan til nød være enig i at hun ligner litt på en porselensfigur :)

*skrattler*

Vikende front... hehe, før kvelden er omme har du hentet fram kors og hvitløk og veiver foran en imaginær Carola...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du liker overdimensjonerte pupper? :-)

Nei, ikke nødvendigvis... Det var en 12åringting..:)

Det må stå til kroppen... Om det medfører at de er under en håndfull eller det må en bøtte til for å dekke dem, det er uvesentlig..

Eller.. det siste er kanskje ikke å foretrekke, men :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*skrattler*

Vikende front... hehe, før kvelden er omme har du hentet fram kors og hvitløk og veiver foran en imaginær Carola...

Er på jobb så det blir nok dårlig med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett henne. Godt mulig hun er minimal.

Det gjelder for øvrig noen av disse kjekke gutten også, og så vidt jeg har forstått er både Tom Cruise og Mel Gibson omtrent dverger :)

Kylie er jo knapt 1.50...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...