Gå til innhold

Endre e-post avsender

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke noe dataekspert og det er heller ikke mannen min....Vi bruker Outlook Express som e-mail-program og har 3 mapper med 3 forskjellige mail-adresser.

Nå har min kjære rota rundt i dette programmet slik at det nå ser ut som det er han som er avsender når det faktisk er jeg som sender! Veldig irriterende. Hvordan får jeg endret dette igjen? Når jeg får svar på mailer jeg har sendt havner de i hans mappe da det er hans adresse som står som avsender. Dersom noen sender en mail til min adresse, havner den i mappa mi.

Hjelp meg da.

Skrevet

Mest sansynligvis; verktøy - kontoer - epost

Merk den kontoen der som er din, velg egenskaper og sjekk navn, epostadresse og svar-adresse der.

Skrevet

Mest sansynligvis; verktøy - kontoer - epost

Merk den kontoen der som er din, velg egenskaper og sjekk navn, epostadresse og svar-adresse der.

Tusen takk for svar. Det var faktisk så enkelt som at gubben hadde satt "bruk som standard" på seg selv......

Gjett om det er rettet!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...