Gå til innhold

Jeg må operere..*grøss*


Cmoo

Anbefalte innlegg

Jeg var hos spesialist idag, og fikk konstatert skjev neseskillevegg. Ganske så skjev, æsj...

Etter å ha sett på meg i under ett minutt, sa legen "Du må operere". Fytte hælvete. Jeg har merkelig nok 2 venner som har hatt samme operasjon, og jeg kan ikke tenke meg å gjøre det samme.

Det er snakk om å meisle her...*grøsser enda mer*...

Er det noen her som har gjort det, og har GODE erfaringer å dele???

Eller kan jeg gå ut fra at legen er ukompetent, og bare skremte meg for å ha en artig historie å fortelle i helgen?

*Drikker rødvin*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk den beskjeden selv en gang. Tror det er godt over ti år siden. Men jeg sa nei, jeg. Vil ikke, sa jeg. Da får du bare gå rundt og bli forkjøla støtt da, sa legen. Javel, sa jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en mistanke om at jeg også burde det, derfor tør jeg ikke si noe til legen. :-O

Ønsker deg lykke til og at det ikke gjør så veldig vondt etterpå! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk den beskjeden selv en gang. Tror det er godt over ti år siden. Men jeg sa nei, jeg. Vil ikke, sa jeg. Da får du bare gå rundt og bli forkjøla støtt da, sa legen. Javel, sa jeg.

Og er du det? Forkjøla støtt?

Greia er at jeg utvikler bronkitt og bihulebetennelse ved så og si alle forkjølelsene mine. Det er litt kjedelig i lengden =o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en mistanke om at jeg også burde det, derfor tør jeg ikke si noe til legen. :-O

Ønsker deg lykke til og at det ikke gjør så veldig vondt etterpå! :-)

Skjønner. Jeg burde kanskje holdt tett jeg også...*s*

Det er lenge til de skal meisle meg da, ca 1/2 år. Nok tid å grue seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg lykke til, og håper det blir minimalt med ubehag og maksimalt med bedring!

Takk *s*

Det er heldigvis en stund til de går løs på meg, og tro meg, dere vil bli oppdatert =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke gjort det. Men jeg ønsker deg lykke til likevel jeg:)

Det går nok bra skal du se*s*

Det gjør vel helst det...*sukk*

Men takk for oppmuntringen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner. Jeg burde kanskje holdt tett jeg også...*s*

Det er lenge til de skal meisle meg da, ca 1/2 år. Nok tid å grue seg.

Har du hørt om det gjør veldig vondt etterpå? *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde en venninne som gjorde dette for 4 år siden, hun syntes ikke det var ille i det hele tatt.

Bare husk å be om nok morfinsprøyter :-)

Lurer på om du beroliget henne der.

Jeg tror du berolighet henne her:

"Hadde en venninne som gjorde dette for 4 år siden, hun syntes ikke det var ille i det hele tatt."

Men så kom dødstøtet:

"Bare husk å be om nok morfinsprøyter :-)"

Jeg tror kanskje hun smilte i starten av innlegget, og drakk en flaske rødvin til når hun så siste setning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pytt, pytt, dette er ikke noe å grue seg til. Høvdingen fikk meisla bort deler av nesebeinet for flere år sida, og hadde det forrykende festlig både under og etter operasjonen. Svevde inn døra da han kom hjem, øya gikk i kryss og han fjolla i timevis etterpå. Hemmeligheten ligger i bedøvelsen; Kokain og valium. Be om å få det, du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pytt, pytt, dette er ikke noe å grue seg til. Høvdingen fikk meisla bort deler av nesebeinet for flere år sida, og hadde det forrykende festlig både under og etter operasjonen. Svevde inn døra da han kom hjem, øya gikk i kryss og han fjolla i timevis etterpå. Hemmeligheten ligger i bedøvelsen; Kokain og valium. Be om å få det, du!

Retz du har så gode råd du hehe....Kanskje jeg skulle bestille time hos legen likevel? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Retz du har så gode råd du hehe....Kanskje jeg skulle bestille time hos legen likevel? ;-)

Ja jøsses, Amiga! Han hadde ikke noe særlig vondt etterpå heller, fikk Paralgin Forte de første dagene. Hadde huska det hvis han hadde sutra, høvdingen er litt av en hypokonder og lider _aldri_ i stillhet.

Go for it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jøsses, Amiga! Han hadde ikke noe særlig vondt etterpå heller, fikk Paralgin Forte de første dagene. Hadde huska det hvis han hadde sutra, høvdingen er litt av en hypokonder og lider _aldri_ i stillhet.

Go for it!

Jeg tør ikke, vet ikke en gang om jeg trenger det, har bare en mistanke om det.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...