Gå til innhold

Jeg må operere..*grøss*


Cmoo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er også plaget litt av dette, kanskje ikke så skjev som du er. Det ble også nevnt operasjon på meg, men når jeg bruker nesespray er jeg helt åpen og da sa jeg så lenge jeg blir det, så operer jeg ikke.

Nå går jeg på spesialmedisin og det funker helt fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må du knekke den opp da? Vide den ut, eller slipe den tynnere?

Au au au...ikke si noe! Vet bare at den er veldig skjev, og må rettes opp. Han snakket noe om å meisle.

Da jeg ba om narkose flirte han, men jeg gir meg ikke. Det bør være bedre enn en liten fille-lokalbedøvelse.

Kjenner du noen som har gjort det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au au au...ikke si noe! Vet bare at den er veldig skjev, og må rettes opp. Han snakket noe om å meisle.

Da jeg ba om narkose flirte han, men jeg gir meg ikke. Det bør være bedre enn en liten fille-lokalbedøvelse.

Kjenner du noen som har gjort det??

Jeg kjenner ingen som har gjort det, tror jeg, men nesa de ser da helt normal ut på bilde?

Er det sånn innvendig ting det her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om du beroliget henne der.

Jeg tror du berolighet henne her:

"Hadde en venninne som gjorde dette for 4 år siden, hun syntes ikke det var ille i det hele tatt."

Men så kom dødstøtet:

"Bare husk å be om nok morfinsprøyter :-)"

Jeg tror kanskje hun smilte i starten av innlegget, og drakk en flaske rødvin til når hun så siste setning :)

Jeg er overhodet ikke flink til å virke beroligende, desverre.

Men svare; det må jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går så bra så! Du blir dopa ned under operasjonen, og etterpå får du smertestillende i massevis hvis du trenger det. Du får med deg resept på pinex forte hjem.

Sannsynligvis kommer det til å gå mye bedre enn du tror!

Dette er en veldig vanlig operasjon, så du kan regne med at legen har gjort det drøssevis av ganger før.

Hvis du gruer deg, kan du jo kose deg med rødvin imellomtiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner ingen som har gjort det, tror jeg, men nesa de ser da helt normal ut på bilde?

Er det sånn innvendig ting det her?

*Flirer*

Utenpå er den rett og fin som bare det, det er innvendig det er skjevt. Sperrer litt for mye visstnok, slik at hver gang jeg blir forkjølet, så varer det i evigheter, og blir gjerne til en bihulebetennelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Flirer*

Utenpå er den rett og fin som bare det, det er innvendig det er skjevt. Sperrer litt for mye visstnok, slik at hver gang jeg blir forkjølet, så varer det i evigheter, og blir gjerne til en bihulebetennelse.

Oki... hvor lenge må du vente på denne operasjonen, da?

Jeg tror ikke det er noe mas. Du får sikkert bare en lokalbedøvelse via en sprøyte inn i nesebenet, som du nok vil kjenne, men etter dette er det ikke vondt i det hele tatt.

Så ikke frykt, du! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki... hvor lenge må du vente på denne operasjonen, da?

Jeg tror ikke det er noe mas. Du får sikkert bare en lokalbedøvelse via en sprøyte inn i nesebenet, som du nok vil kjenne, men etter dette er det ikke vondt i det hele tatt.

Så ikke frykt, du! :)

Tja..opptil ett halvt år. Jeg skal døyve frykten med øl og rødvin, og begynner allerede i kveld. Puddingene er bortlånt, og vi skal på byen en tur, og overnatte på hotell =) Det blir bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja..opptil ett halvt år. Jeg skal døyve frykten med øl og rødvin, og begynner allerede i kveld. Puddingene er bortlånt, og vi skal på byen en tur, og overnatte på hotell =) Det blir bra!!

Høres deilig ut! :)

Jeg sitter på jobb i kveld også, jeg, men det er vel i og for seg greit nok.

Får ta deg igjen med renter og renters rente, neste helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og er du det? Forkjøla støtt?

Greia er at jeg utvikler bronkitt og bihulebetennelse ved så og si alle forkjølelsene mine. Det er litt kjedelig i lengden =o(

Forkjøla støtt og stadig, ja. Influensaer. Tett nese. Akkurat ferdig med en pencillinkur for lungebetennelse også, faktisk:-) Har også hatt masse bronkitter og bihulebetennelser osv, alle sånne luftveisrelaterte sykdommer opp gjennom åra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...