Gå til innhold

Hvorfor i helvete (bilimport)


Reg@l

Anbefalte innlegg

må man betale det helvetes tolluvesenet 2500-3000 kroner FOR Å KJØRE BILEN HJEM SELV????

Nå flytter jeg snart til Sverige, og ved neste stortingsvalg skal jeg stemme på Kong Carl på herk og helvete!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skattepolitikken på bil og andre kjøretøyer var det første som trigget mitt ønske om å flagge ut fra dette landet for maaaaange år siden. Og desverre har det vokst frem en lang rekke ting som leder til samme konklusjon opp igjennom årene. Så ved første høve; bye bye gamlelandet :-)

"................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skattepolitikken på bil og andre kjøretøyer var det første som trigget mitt ønske om å flagge ut fra dette landet for maaaaange år siden. Og desverre har det vokst frem en lang rekke ting som leder til samme konklusjon opp igjennom årene. Så ved første høve; bye bye gamlelandet :-)

"................."

Hadde jeg fått gubben med på lasset hadde jag flagga ut til Sverige på dagen! Kanskje mest fordi jeg liker landet, men nå er jeg faen steike meg fed up med det forpulte flåeriet de driver med her til lands.

Ikke mer vin i kveld nei, faen meg bare avgifter der også :-(

Fuck you Bondevik, Stoltenberg, Jagland og hele drittbutikken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg fått gubben med på lasset hadde jag flagga ut til Sverige på dagen! Kanskje mest fordi jeg liker landet, men nå er jeg faen steike meg fed up med det forpulte flåeriet de driver med her til lands.

Ikke mer vin i kveld nei, faen meg bare avgifter der også :-(

Fuck you Bondevik, Stoltenberg, Jagland og hele drittbutikken!

Nå er ikke Sverige mitt førstevalg, men litt forandring kan være ok det :-)

"................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke Sverige mitt førstevalg, men litt forandring kan være ok det :-)

"................."

Bare for nysgjerrihetens skyld. Hvilet land ville du foretrekke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for nysgjerrihetens skyld. Hvilet land ville du foretrekke?

Det er jeg ikke sikker på. Og, ikke misforstå - jeg påstår ikke at jeg finner et land som er så mye bedre enn Norge på alle områder - jeg bare tror jeg kan finne et hvor jeg vil trives bedre :-)

"................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jeg ikke sikker på. Og, ikke misforstå - jeg påstår ikke at jeg finner et land som er så mye bedre enn Norge på alle områder - jeg bare tror jeg kan finne et hvor jeg vil trives bedre :-)

"................"

Jeg misforsto ikke ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...