Gå til innhold

Moter er en fin ting


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    36

  • Dorthe

    9

  • Lionn

    6

  • favn

    3

Mest aktive i denne tråden

Det så litt trekkfullt ut...og hadde det ikke vært for de to puppene kunne vedkommede ha gått for å være en ung mann.

Forøvrig bør moteskapere som lager såne klær finne seg noe nytt å gjøre. For sånne "klær" er et tydelig tegn på at de tomme for ideer.

Enten de homo eller ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klær og klær, herr BlomDuDei...

Ja, det var derfor jeg skrev klær i "".

Men dette er jo virkelig noen av de beste moteskaperne i verden. Ikke etter min smak, men etter ekspertenes syn på saken.

Kan det være fordi ekspertene også er homofile?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det så litt trekkfullt ut...og hadde det ikke vært for de to puppene kunne vedkommede ha gått for å være en ung mann.

Forøvrig bør moteskapere som lager såne klær finne seg noe nytt å gjøre. For sånne "klær" er et tydelig tegn på at de tomme for ideer.

Enten de homo eller ikke...

"Forøvrig bør moteskapere som lager såne klær finne seg noe nytt å gjøre."

Jeg skal ikke si meg uenig, men så lenge pengene ruller inn hos dem så gjør de selvsagt ikke det.

Men da til spørsmålet: Hvordan i helvete klarer de å tjene penger på disse klærne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Forøvrig bør moteskapere som lager såne klær finne seg noe nytt å gjøre."

Jeg skal ikke si meg uenig, men så lenge pengene ruller inn hos dem så gjør de selvsagt ikke det.

Men da til spørsmålet: Hvordan i helvete klarer de å tjene penger på disse klærne?

Dæ relion det der vettu.

De har opparbeidet seg et rykte som "geni" og lever på det blandt lobotomerte rikfolk som ikke veit å de skal gjøre av all gryna si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dæ relion det der vettu.

De har opparbeidet seg et rykte som "geni" og lever på det blandt lobotomerte rikfolk som ikke veit å de skal gjøre av all gryna si.

Det verste er at det du sier sikkert er sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var derfor jeg skrev klær i "".

Men dette er jo virkelig noen av de beste moteskaperne i verden. Ikke etter min smak, men etter ekspertenes syn på saken.

Kan det være fordi ekspertene også er homofile?

Det var da veldig til seksualfokus på grunn av noen filler.

.

.

.

Jaja, ålreit da. De er homser, alle som en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da veldig til seksualfokus på grunn av noen filler.

.

.

.

Jaja, ålreit da. De er homser, alle som en.

Jeg liker homser jeg, altså. Har ingenting i mot dem, og jeg er helt sikker på at de kan trenes opp til å bli nesten like intelligente som oss andre.

Men moteskapere er vel homser? Er ikke det grunnen til at de kler ut vakre damer som gutter, samt er jævla fikserte i forhold til klær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, du! Denne gangen går jeg ikke på! Jeg går derimot ned trappa og spiser reker, that's what I do (ække du på jobben,'a?)

Jo, jeg er på jobb.

Det er derfor jeg ser på moter på nettet. Man bare må følge med på motene når man er en avviker som meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker homser jeg, altså. Har ingenting i mot dem, og jeg er helt sikker på at de kan trenes opp til å bli nesten like intelligente som oss andre.

Men moteskapere er vel homser? Er ikke det grunnen til at de kler ut vakre damer som gutter, samt er jævla fikserte i forhold til klær?

En viss type homser, hvis det går an å si det slik, har dragning mot og liker svært godt det meste som handler om å kle opp seg selv og andre, å stæsje seg til.

Det handler om å spille roller, om å gå inn og ut av liksom-greier med bøttevis av ironi og ikke minst selvironi.

I tillegg kommer det enkle faktum at denne homsetypen, hvis jeg kan si det slik, har sterkt velutviklet estetisk sans - til tross for at 'klærne' denne linken viser muligens tyder på det motsatte.

Som sagt, hvis jeg kan si det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En viss type homser, hvis det går an å si det slik, har dragning mot og liker svært godt det meste som handler om å kle opp seg selv og andre, å stæsje seg til.

Det handler om å spille roller, om å gå inn og ut av liksom-greier med bøttevis av ironi og ikke minst selvironi.

I tillegg kommer det enkle faktum at denne homsetypen, hvis jeg kan si det slik, har sterkt velutviklet estetisk sans - til tross for at 'klærne' denne linken viser muligens tyder på det motsatte.

Som sagt, hvis jeg kan si det slik.

Jeg er helt enig, og neste gang jeg skal shoppe så vurderer jeg å be med en homse for å få hjelp.

Dessuten er han lett å lure med på noen øl dersom jeg blir lei shoppinga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det alt du har å si? Hmmmmmmmfffffffffffffffffffff....................................................

Det var mitt korteste innlegg her på dol :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...