Gå til innhold

Moter er en fin ting


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Repet er kanskje noe sadogreier hvis man drar på besøk i det antrekket *LOL*

Hehe, ja, sånn med å henge seg i det orgasmen kommer eller noe sånt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 73
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    36

  • Dorthe

    9

  • Lionn

    6

  • favn

    3

Mest aktive i denne tråden

Hehe, ja, sånn med å henge seg i det orgasmen kommer eller noe sånt :)

Høres ikke så veldig fristende ut så jeg står over den varianten. Antrekket er kanskje bedre uten repet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke så veldig fristende ut så jeg står over den varianten. Antrekket er kanskje bedre uten repet?

Nei, litt må man nok overlate til fantasien.... Repet var vel det eneste som så normalt ut der :)

Selv om hun hadde fine pupper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, litt må man nok overlate til fantasien.... Repet var vel det eneste som så normalt ut der :)

Selv om hun hadde fine pupper!

Antrekket passer kanskje beste for dem med fin kropp men som er mindre pene i trynet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antrekket passer kanskje beste for dem med fin kropp men som er mindre pene i trynet.

Uansett så kan man ikke gå sånn.... hehe, håper ikke moten blir så ille med åra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett så kan man ikke gå sånn.... hehe, håper ikke moten blir så ille med åra :)

Det antrekket var jo egentlig stort sett umulig i en hver situasjon men kanskje den som har laget det har en fantasi om at damer skal gå slik på gaten.

Kanskje noe for Nicole Smith? Hun er jo ganske spesiell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det antrekket var jo egentlig stort sett umulig i en hver situasjon men kanskje den som har laget det har en fantasi om at damer skal gå slik på gaten.

Kanskje noe for Nicole Smith? Hun er jo ganske spesiell.

Hehe, hun hadde ikke kledd noe sånt. Den dama kler ikke noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men hun er vulgær.

Men tenk deg hvordan hun hadde sett ut i det antrekket?

Jeg så henne på TV i kveld og hun så igrunnen helt forferdelig ut. Bar mave som veltet utover. Skrekk og gru.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men tenk deg hvordan hun hadde sett ut i det antrekket?

Jeg så henne på TV i kveld og hun så igrunnen helt forferdelig ut. Bar mave som veltet utover. Skrekk og gru.

Jeg synes at hun alltid har sett fryktelig ut, jeg.....

Vet ikke hvorfor... Mulig hun så ut på første HM plakat, men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...