Gå til innhold

DVD-spiller..........totalt grønn


Gjest Rusle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De er der ja, men det står jo sone 1 der da. Desuten er Snatch og Charlie's Angels også på lista og de har jeg ikke hatt problemer med.

Bare for å ha det sagt liksom - og i kveld skal jeg se Vanilla Sky :-)

Jeg så A Beautiful Mind nå nettopp, og satan for en stor film!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så A Beautiful Mind nå nettopp, og satan for en stor film!

Har du registrert filmene dine på det forumet?

Jeg har lagt inn mine. Er oppe i 86 stk nå, så det tok en stund å legge dem inn :-)

Bruker DVD Profiler til å registrere filmene hjemme. Har lastet ned et program til VHS også, men vet da neimen om jeg gidder å legge dem inn i databasen.. har et sted mellom 200 og 300 stk, så det blir noen dagers arbeid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du registrert filmene dine på det forumet?

Jeg har lagt inn mine. Er oppe i 86 stk nå, så det tok en stund å legge dem inn :-)

Bruker DVD Profiler til å registrere filmene hjemme. Har lastet ned et program til VHS også, men vet da neimen om jeg gidder å legge dem inn i databasen.. har et sted mellom 200 og 300 stk, så det blir noen dagers arbeid...

Jeg orker ikke å skrive inn de jeg har, men jeg har ikke så mange... Vent så skal jeg telle...

Hehe, meningsløst å be deg vente i og med at du ikke vet at du venter, men..:)

Jeg har 28 stk + Gudfaren og Black Adder boksene.

Men jeg har bare hatt dvd-spiller i 3 mnd, så det er kanskje ikke så gæærnt! :)

Venter på to filmer.

A Clockwork Orange fra Play

Og Den Fantastiske Amalie Av.. ettellerannet sted, fra Enjoy (må bestille en film der så jeg kan melde meg ut av den møkkaklubben!).

I tillegg skal jeg kjøpe The Others en av dagene.

Hva er nicket ditt der, så kan jeg se hvilke filmer du har!

Mitt er Keyzer Sõze, men jeg skriver lite med mindre jeg lurer på noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke å skrive inn de jeg har, men jeg har ikke så mange... Vent så skal jeg telle...

Hehe, meningsløst å be deg vente i og med at du ikke vet at du venter, men..:)

Jeg har 28 stk + Gudfaren og Black Adder boksene.

Men jeg har bare hatt dvd-spiller i 3 mnd, så det er kanskje ikke så gæærnt! :)

Venter på to filmer.

A Clockwork Orange fra Play

Og Den Fantastiske Amalie Av.. ettellerannet sted, fra Enjoy (må bestille en film der så jeg kan melde meg ut av den møkkaklubben!).

I tillegg skal jeg kjøpe The Others en av dagene.

Hva er nicket ditt der, så kan jeg se hvilke filmer du har!

Mitt er Keyzer Sõze, men jeg skriver lite med mindre jeg lurer på noe :)

Hmmm.. The Others har jeg skikkelig lyst på.

Nicket mitt er zunita og jeg er den sist registrerte der. Og jeg ventet jeg, selv om jeg ikke visste at jeg gjorde det... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm.. The Others har jeg skikkelig lyst på.

Nicket mitt er zunita og jeg er den sist registrerte der. Og jeg ventet jeg, selv om jeg ikke visste at jeg gjorde det... :-)

The Others er ikke så dyr nå. Tror de selger den for 179 både på Lefdal og El-kjøp, og det er jo bare tre ganger så dyrt som å leie, så kjøp den, du :)

Skal se om jeg klarer å finne deg der inne. Er ikke så kjent selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.. The Others har jeg skikkelig lyst på.

Nicket mitt er zunita og jeg er den sist registrerte der. Og jeg ventet jeg, selv om jeg ikke visste at jeg gjorde det... :-)

...mye bra!

Hehe, måtte nesten mimre litt når jeg så at du hadde Children Of The Corn.

Jeg husker at det var den skumleste filmen jeg noensine hadde sett, når jeg så den for mange år siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...mye bra!

Hehe, måtte nesten mimre litt når jeg så at du hadde Children Of The Corn.

Jeg husker at det var den skumleste filmen jeg noensine hadde sett, når jeg så den for mange år siden :)

Jepp, den var så skummel at det jeg ikke var sikker på om jeg turde se den på nytt nå, men det gikk bra da.. var ikke så skummel nå :-)

Jeg har en film som ikke var registrert på den DVD-siden. Har lånt den bort til en på jobb, og klarte ikke komme på hva den het, men plutselig nå som kom jeg på det...

"Skyggen fra fortiden".

Harrison Ford er faktisk ganske nifs i den filmen. Sett den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, den var så skummel at det jeg ikke var sikker på om jeg turde se den på nytt nå, men det gikk bra da.. var ikke så skummel nå :-)

Jeg har en film som ikke var registrert på den DVD-siden. Har lånt den bort til en på jobb, og klarte ikke komme på hva den het, men plutselig nå som kom jeg på det...

"Skyggen fra fortiden".

Harrison Ford er faktisk ganske nifs i den filmen. Sett den?

Ja, den har jeg sett. Den er ganske skummel :)

Nei, jeg er litt plantefisert nå, så jeg hopper til køys!

Sov godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den har jeg sett. Den er ganske skummel :)

Nei, jeg er litt plantefisert nå, så jeg hopper til køys!

Sov godt :)

Sov godt ja... må vel køye jeg og, så jeg kommer meg opp i rett tid :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...