Gå til innhold

Filmen Wild at Heart


Amiga

Anbefalte innlegg

Hun sier altså farvel til samvittigheten sin der på flyplassen?

Ikke det dummeste jeg har hørt, nei..:)

Hvem med "trollet" bak den cafen og hva med den boksen?

Har dere ikke lett på nettet da??

Her er 2 linker:

http://home1.gte.net/res0a2u7/reelreviews/reviews/MDexplain.htm

http://www.suntimes.com/output/movies/cst-ftr-drive16.html

Kanskje de kan oppklare noe?? (Har ikke sett den selv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, det er min teori, hvertfall. :)

En veldig god teori, og det gode med filmen er at man kan se den igjen og igjen, og stadig se nye ting :)

En av de beste filmene jeg har har sett! Uten tvil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En veldig god teori, og det gode med filmen er at man kan se den igjen og igjen, og stadig se nye ting :)

En av de beste filmene jeg har har sett! Uten tvil!

Enig! Endelig noen som deler mitt syn! Er omringet av folk som synes det var en drittfilm. Men de skjønner jo ingenting!

har den kommet på DVD nå? Venta lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere ikke lett på nettet da??

Her er 2 linker:

http://home1.gte.net/res0a2u7/reelreviews/reviews/MDexplain.htm

http://www.suntimes.com/output/movies/cst-ftr-drive16.html

Kanskje de kan oppklare noe?? (Har ikke sett den selv)

Jeg prøvde det der, men den anmeldelsen jeg leste var bare helt ræva. Vedkommende hadde hvertfall ikke skjønt noe av filmen. Ellers så er jeg totalt på bærtur. Men da foretrekker jeg det. Jeg liker min teori. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig! Endelig noen som deler mitt syn! Er omringet av folk som synes det var en drittfilm. Men de skjønner jo ingenting!

har den kommet på DVD nå? Venta lenge...

Jeg bestilte den på www.play.no.

Sone 1, men nå har også sone 2 versjonen blitt gitt ut der, tror jeg.

Billig...£14.99 inklusive frakt. Bestill nå og du har den til torsdag, om den er på lager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefilm, men først og framst en film for gutta. Bare de litt tøffe og stilige damene som liker den. Så spørs det hva du er;-)

Enig med deg (for en gangs skyld, kjekken) i at det er en kjempefilm. Men at den først og fremst er for gutta?? Høh.

Se for øvrig hva jeg skrev ovenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på TV bare for noen dager siden, og er en fantastisk bra film der Laura Dern og Nick Cage tar'n helt ut i et desperat ritt mot avgrunnen. Lidenskapen er uten hemninger og døden lurer rundt hvert hjørne. Stort... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er populært å si at den filmen er så forbannet bra, men det er den ikke. Det er en kultfilm - ikke en spesielt god film. Slik jeg tolker filmen så handler den om et ungt kjærestepar som legger ut på reise hvor lykken søkes. Mye faenskap kommer i deres vei.En kjærlighetshistorie.

Bør du se den? Ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kartoffel

Superromantisk.

Ultravoldlig.

Generelt merkelig - og helt klart obligatorisk!

(Sjempefilm!)

... og så vant den gullpalmen i Cannes en gang på begynnelsen av 90-tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filmen er svært bra:

En god del slåssing, blod, spying, bilkjøring, karisma, knulling, psyko kvinnfolk, psyko menn, kjeltringer, deilige Nicholas Cage, sex, masse kul musikk, typiske Lynch-bilder (D.Lynch, regissør), romantikk, neglelakkering, sigarettrøyking, spenning, og en fabelaktig slutt.

Terningkast 6.

Men for all del, Amiga, ikke se den dubba på spansk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WILD AT HEART er en uvanlig kjærlighetshistorie. Den følger et ungt par, 23 år gamle Sailor og hans hengivne kjæreste Lula, på flukt gjennom sørstatene. De blir konfrontert med skremmende hendelser og forvridde mennesker fra livets absolutte skyggeside. Igjen avdekker David Lynch en verden både sensuell og skremmende. Bebodd av mennesker med dype, mørke hemmeligheter. Og samtidig forteller han en vidunderlig kjærlighetshistorie om to mennesker som, tross umenneskelige prøvelser bevarer sin uskyldighet og sine følelser for hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WILD AT HEART er en uvanlig kjærlighetshistorie. Den følger et ungt par, 23 år gamle Sailor og hans hengivne kjæreste Lula, på flukt gjennom sørstatene. De blir konfrontert med skremmende hendelser og forvridde mennesker fra livets absolutte skyggeside. Igjen avdekker David Lynch en verden både sensuell og skremmende. Bebodd av mennesker med dype, mørke hemmeligheter. Og samtidig forteller han en vidunderlig kjærlighetshistorie om to mennesker som, tross umenneskelige prøvelser bevarer sin uskyldighet og sine følelser for hverandre.

Velbeskrevet, vin!

Tråden i filmen er jo den uendelige kjærligheten mellom Sailor&Lula.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...