Gjest Hayley Skrevet 16. september 2002 Skrevet 16. september 2002 Pga. av at gubben er selvstendig får jeg mitt skatteoppgjør i september. Noen som vet når i mnd. jeg kan vente meg oppgjøret? 0 Siter
afytos Skrevet 16. september 2002 Skrevet 16. september 2002 Hei Hayley. Jeg ringte kemneren i og med at jeg er i samme situasjonen. Og den "snille" damen der sa at jeg (vi) kommer til å få oppgjøret i oktober!! Men det er alt jeg vet ;-( 0 Siter
Gjest Hayley Skrevet 16. september 2002 Skrevet 16. september 2002 Hei Hayley. Jeg ringte kemneren i og med at jeg er i samme situasjonen. Og den "snille" damen der sa at jeg (vi) kommer til å få oppgjøret i oktober!! Men det er alt jeg vet ;-( Tusen takk for hjelpen! Ja, ja da må jeg vente ennå litt. Kjedelig å få skattepengene på høsten, skulle gjerne hatt dem før sommerferien slik som alle andre. Men, lite å gjøre med det.... 0 Siter
afytos Skrevet 16. september 2002 Skrevet 16. september 2002 Tusen takk for hjelpen! Ja, ja da må jeg vente ennå litt. Kjedelig å få skattepengene på høsten, skulle gjerne hatt dem før sommerferien slik som alle andre. Men, lite å gjøre med det.... Skulle bare mangle, Hayley:-) Er enig med deg om at det er litt "irriterende" sent. Men alle monner drar. Skulle bare ønskt å vite om jeg får en durabelig baksmell eller hva. Dessuten så mener jeg at dette er mye senere enn tidligere år.. Men jeg er ikke 100% oppegående på dette egentlig... 0 Siter
Bassisten Skrevet 16. september 2002 Skrevet 16. september 2002 Skulle bare mangle, Hayley:-) Er enig med deg om at det er litt "irriterende" sent. Men alle monner drar. Skulle bare ønskt å vite om jeg får en durabelig baksmell eller hva. Dessuten så mener jeg at dette er mye senere enn tidligere år.. Men jeg er ikke 100% oppegående på dette egentlig... Det har alltid vore oktober. Før 1996 fekk ALLE oppgjeret i oktober. 0 Siter
Gjest Hayley Skrevet 16. september 2002 Skrevet 16. september 2002 Skulle bare mangle, Hayley:-) Er enig med deg om at det er litt "irriterende" sent. Men alle monner drar. Skulle bare ønskt å vite om jeg får en durabelig baksmell eller hva. Dessuten så mener jeg at dette er mye senere enn tidligere år.. Men jeg er ikke 100% oppegående på dette egentlig... Jeg mente også at vi fikk oppgjøret før tidligere år. Enig med deg at alle monner drar. Kjekt med ekstra penger i månedene før jul - hvis man får noen da......... 0 Siter
afytos Skrevet 16. september 2002 Skrevet 16. september 2002 Det har alltid vore oktober. Før 1996 fekk ALLE oppgjeret i oktober. Okay.... det virket bare tidliger før.... Men dette er første gang jeg faktisk er redd for en baksmell. Kanskje det er derfor det virker unaturlig sent? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.