Gå til innhold

Okeida - - - men rekk opp handa de som skal som meg klokka 20.00 i dag! :-)


flisa

Anbefalte innlegg

...vi skal se på UNGKAREN - og det begynner klokken 20.00 i dag på grunn av at de skal snakke med de som ikke ble valgt.

Banalt? JA!

Pinlig? JA!

Helt teit? JA!

Usømmelig? JA!

FÆLT? JA!

Søppel? JA!

Underholdende likvel? forunderlig nok, JA! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • flisa

    18

  • Streken

    10

  • Mr Kahn

    5

  • birdie

    3

Mest aktive i denne tråden

*rusler sidrævva inn på furterommet*

Har 3 halve flasker konjakk jeg sliter litt med? Så kan vi leke ungkarer utover kvelden og natta?

*starte for fullt og øke etterhvert..*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 3 halve flasker konjakk jeg sliter litt med? Så kan vi leke ungkarer utover kvelden og natta?

*starte for fullt og øke etterhvert..*

Sliter med tre halve kon...(!!!) Si mæ, tuller'u? Legg ut en pipeline, og problemet ditt er løst, far.

Schåll

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal jeg fortelle deg hvem han velger????

;)

NEI!!!! :-)

Men jeg håper ikke det blir Amanda - hun er for sårbar og ung for han.-.----Og jeg tror ikke familien hennes likte han heller......:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg med dritt-Tv show du. Ønsker jeg å se søppel, ser jeg faktisk på Ricky Lake. Det hender at jeg får deilige grøssninger når jeg ser på det :-)

*lol* Jeg har ikke TV3 - heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er dette for noe?

Det er et teit program som går på tvNorge. Det er en ungkar som skal velge seg en kone, -han skal date fra 25 damer , og så stemme dem ut etter hvert- Helt grusomt - egentlig, men jeg så på fra første gang, -og var hekta. Og jeg ser på det mutters alene! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med tre halve kon...(!!!) Si mæ, tuller'u? Legg ut en pipeline, og problemet ditt er løst, far.

Schåll

Ææhh.. nei.. gjør ikke det, tuller asså. Hadde besøk på fredag, før besøket kom hadde jeg _ei_ full flaske. Når vi dro på byen hadde jeg tre halvfulle.. eller halvtomme rettere sagt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ææhh.. nei.. gjør ikke det, tuller asså. Hadde besøk på fredag, før besøket kom hadde jeg _ei_ full flaske. Når vi dro på byen hadde jeg tre halvfulle.. eller halvtomme rettere sagt..

...og du er ikke blitt blind eller noe? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NEI!!!! :-)

Men jeg håper ikke det blir Amanda - hun er for sårbar og ung for han.-.----Og jeg tror ikke familien hennes likte han heller......:-)

Det var ei som skrev i tittelen hvem han valgte forrige uke...Veldig populært for de som følger med programmet...NOT.

Bra du ikke fikk med deg det da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*lol* Jeg har ikke TV3 - heldigvis!

Det skal du være glad for. Eksen pleide å sitte å se Ricki på svensk tv først.. når det var ferdig begynte det på norsk, og når det var ferdig, bynte det på dansk...

*grøsser*

Jeg ser ikke på tv lenger, har fått stygga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et teit program som går på tvNorge. Det er en ungkar som skal velge seg en kone, -han skal date fra 25 damer , og så stemme dem ut etter hvert- Helt grusomt - egentlig, men jeg så på fra første gang, -og var hekta. Og jeg ser på det mutters alene! *s*

"Teit" er underordna, flisa - er han ikke millionær, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og du er ikke blitt blind eller noe? :-)

Nope! Her kjøper vi konjakken i skikkelige flasker, på polet. Ikke i 5-liters dunker fra et hvilket som helst bagasjerom... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er han? -- - - - har ikke fått med meg det jeg! :-)

jeg liker ikke fyren som TYPE da...

Tror du de damene hadde stilt hvis ikke? Trodde i alle fall det var det som var "hele greia" med programmet - men det kan være at jeg blander to konsepter her (siden jeg er for flau til å se på slikt, mener jeg..).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope! Her kjøper vi konjakken i skikkelige flasker, på polet. Ikke i 5-liters dunker fra et hvilket som helst bagasjerom... :-)

*godt* - da kan du få låne mr. Kahn litt i kveld :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...