Gå til innhold

Okeida - - - men rekk opp handa de som skal som meg klokka 20.00 i dag! :-)


flisa

Anbefalte innlegg

Tror du de damene hadde stilt hvis ikke? Trodde i alle fall det var det som var "hele greia" med programmet - men det kan være at jeg blander to konsepter her (siden jeg er for flau til å se på slikt, mener jeg..).

*knegg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • flisa

    18

  • Streken

    10

  • Mr Kahn

    5

  • birdie

    3

Mest aktive i denne tråden

*godt* - da kan du få låne mr. Kahn litt i kveld :-)

Låne meg? Jeg er da vel for fanken ikke en kopp sukker heller? Nei, la meg heller vansmekte på furterommet.

*mumle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter ved siden av brødboksen og sulter jæ...komme snart?

ja, skal hente de to angjeldende nå....den misnte skulle ha seg ei flaske først serru! .-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

........det var skrevet med overlegg------_)=

Dere kvinner gjør det meste med overlegg! Så hvorfor ikke alle verden menn ikke har fått Nobels Fredspris for den jobben som vi/de har gjort for husfreden i de milliarder av hjem - nei det kan jeg ikke fatte! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kvinner gjør det meste med overlegg! Så hvorfor ikke alle verden menn ikke har fått Nobels Fredspris for den jobben som vi/de har gjort for husfreden i de milliarder av hjem - nei det kan jeg ikke fatte! :-)

å ta dere en fisketur, så gjør dere noe nøttig!

¸.·´¯`·.¸> ¸.·´¯`·.¸>

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så det, jeg også! Hadde glemt at det var i dag, men svitsjet tilfeldigvis innom TVN akkurat da det startet. Hurra! :-)

Jeg er glad han valgte Amanda, hun var så søt. Men kanskje også den som ga han minst motstand. Hun bare forelska seg tvert, og gikk rundt og sa ting som "Jeg liker å rydde opp etter andre, jeg!"

Aner jeg en som er helt på knærne av kjærlighet alt, og som omtrent lar seg bruke som dørmatte...? Nei, vi får ikke håpe det. Hun var jo litt ung, og de er lettere å "forme" da.

Den søteste dama med de største puppene ble det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så det, jeg også! Hadde glemt at det var i dag, men svitsjet tilfeldigvis innom TVN akkurat da det startet. Hurra! :-)

Jeg er glad han valgte Amanda, hun var så søt. Men kanskje også den som ga han minst motstand. Hun bare forelska seg tvert, og gikk rundt og sa ting som "Jeg liker å rydde opp etter andre, jeg!"

Aner jeg en som er helt på knærne av kjærlighet alt, og som omtrent lar seg bruke som dørmatte...? Nei, vi får ikke håpe det. Hun var jo litt ung, og de er lettere å "forme" da.

Den søteste dama med de største puppene ble det:-)

Det tenkte jeg også! - Hun var nesten for "god" -- blond med svære pupper, gutta fornekter seg ikke! *s* - neida- syns ikke hun var prototypen på en "sånn" heller :-)

MEN, jeg tror han skulle hatt Shannon, selv om han ikke fikk henne i seng under sending. Jeg tror de hadde vært mest like i lengden.

...men Amanda var sikkert alle guttas drøm - Svigermors drøm, samtidig som hun lovte egenproduserte filmer fra sjokoladesex'en :-) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tenkte jeg også! - Hun var nesten for "god" -- blond med svære pupper, gutta fornekter seg ikke! *s* - neida- syns ikke hun var prototypen på en "sånn" heller :-)

MEN, jeg tror han skulle hatt Shannon, selv om han ikke fikk henne i seng under sending. Jeg tror de hadde vært mest like i lengden.

...men Amanda var sikkert alle guttas drøm - Svigermors drøm, samtidig som hun lovte egenproduserte filmer fra sjokoladesex'en :-) hehe

hva hvem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...