Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har en sterkt funksjonshemmet sønn som i de siste månedene har hostet veldig mye. Det er slimete og løst, men ingenting er å se på røntgenbilder. Jeg har hørt at dette kan komme fra magen og lurer på om det er noe å gi han for å redusere denne hostingen. Han blir veldig sliten av det og orker svært lite. Han har hatt mye romling i maven og avføringen kan virke noe slimete av og til. Avføringsprøven viser ikke tegn til at noe er galt, men noe må det da være for hjelpe han?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72711-slimete-hoste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stig Bruset, Allmenpraktiserende Lege

Årsaken til hoste kan som du skriver være magen, men det kan også være mange andre grunner. Jeg går ut fra at din sønn har fått en skikkelig legeundersøkelse i og med at det er tatt røntgenbilder. Hoste kan jo også komme av forstyrret svelgmekanisme som fører til at det kommer mat og drikke ned i luftveiene. Når det gjelder langvarige luftveisproblemer er det viktig å få i seg nok vitamin C, magnesium og omega 3 fettsyrer. Kamillete kan virke normaliserende på et irritert mage og tarmsystem. Den inneholder stoffer som virker normaliserende på tarmbevegelsene og demper irritasjon i magesekken.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72711-slimete-hoste/#findComment-360592
Del på andre sider

Årsaken til hoste kan som du skriver være magen, men det kan også være mange andre grunner. Jeg går ut fra at din sønn har fått en skikkelig legeundersøkelse i og med at det er tatt røntgenbilder. Hoste kan jo også komme av forstyrret svelgmekanisme som fører til at det kommer mat og drikke ned i luftveiene. Når det gjelder langvarige luftveisproblemer er det viktig å få i seg nok vitamin C, magnesium og omega 3 fettsyrer. Kamillete kan virke normaliserende på et irritert mage og tarmsystem. Den inneholder stoffer som virker normaliserende på tarmbevegelsene og demper irritasjon i magesekken.

Jeg er 40 år og har erfaring med hals problemer og elergi.

Start med riktig mat kjøp boka blotype dietten.

Start dagen med en halv sitron i vann.

Prøv og kutt ut alle melke produkter i en måed.

Dette danne slim i halsen.

Ikke drik light produkter.

.

www.wee.no

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/72711-slimete-hoste/#findComment-363252
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...