Gjest urtlurt Skrevet 16. september 2002 Skrevet 16. september 2002 Hei. Prøvde johannesurt i nesten 2 uker uten positiv effekt. Fikk mer angst og panikkanfall og var tung i hodet. Sluttet jeg for fort? Er det vanlig å få en nedtur før medisinen virker som den skal? Kan jeg være helt trygg på at urten ikke er farlig for meg? Bruker ingen annen medisin... 0 Siter
Bakken Skrevet 22. september 2002 Skrevet 22. september 2002 Hei! Det er nok ganske vanlig at en får en reaksjon når kroppen selv skal prøve å ordne opp. Naturmidler gir ofte en reaksjon i kroppen. D.v.s. kroppen begynner å ordne det som er i ubalanse. Det sies ofte at dersom en får en reaksjon ved bruk av naturmidler, så er dette positivt. Det begynner å skje noe i kroppen. Når det er sagt, så vil jeg presisere at jeg har ingen erfaring med johannesurt, så jeg uttaler med ut ifra det jeg har lært ved å ha hørt på flere foredrag som leger og ernæringsfysiologer har holdt om naturmidler. Jeg anbefaler deg om å ta kontakt med forhandler av johannesurt, som bør kunne svare deg på dette. Lykke til! Hilsen Bente 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.