Gå til innhold

Hallodamer og klær


Nyco

Anbefalte innlegg

WOW!!! Få ta på deg! :-)

Men jeg var en 14-åring - gudsord fra landet, nesten ukyssa og greier! Jeg kjøpte Gul Merit i 10-pakninger og lekte overlegen når Anita Skorgan smilte og nikket til meg i kantina...hehe.

Ja, og så er jeg faktisk spybøtte i fjernsynsteateret TWIGS....*s*

Jeg jobbet ved rekvisittavdelingen - morsomt. Var ikke faren din det vel? :-)

Hehe, ja, det ga status å ha en far i NRK, vettt'u!

Pappa jobbet med noe så kjedelig som vedlikehold av kameraene, men kontorene ders lå rett ved kulissesnekkeriet - og studio 1-4. Gjett hvor _jeg_ tilbragte dagene når jeg var med han på jobb..

Og du - kantina heter "messa", altså.. :oÞ Var fort gjort å snuble i sine egne sko der, ja! *storøyd tiåring*

Ellers var det en fin øvelse i å avsløre bløff og bedrag, det å sitte som flue på veggen under opptak av ulike tv-serier og -programmer - og ikke minst det å se hvordan kulissene ble laget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...