Gå til innhold

Tor Erling Staff - forkjemper for de pedofiles rett...


Gjest Passion23

Anbefalte innlegg

Gjest Passion23

Hvorfor er denne mannen omtrent alltid på banen når det kommer til pedofiles rettsikkerhet? Hvorfor er forsvarer han dem alltid?

Det virker på meg som han har ingen forståelse eller medfølelse for de aller svakeste i samfunnet - nemlig barna. Som blir misbrukt på de verste tenktelige (og utenkelige) måter.

Nei, han er opptatt av rettsvernet til disse syke menneskene som som utfører avskyelige handlinger.

Pedofile vet at dersom de blir tatt så, greit, ring Staff...han ordner opp han.

Eier ikke den mannen noe som helst form for samvittighet, medfølelse eller REN FORNUFT ?!

Jeg forstår det bare ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Nå er det sånn i dette landet at en har rett til en advokat om man står tiltalt for noe. uansett hvilken tiltale. Og da må jo noen gjøre den jobben også.

Men Tor Erling Staff forsvarer vel også de pedofies rett til å være pedofile, og det blir jo noe helt annet enn deres krav på rettsvern...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff sorry hjernen kobla ganske enkelt ut ett øyeblikk!

Trønder veit du. Du tenker bare på kampen i kveld.

Jeg tror de kan klare det, så sant de er friske og uthvilte, men det er det jeg tviler litt på at de er....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han tatt på seg noen pedofil saker nå da?

Vet han gikk ut som privat person og forsvarte dem!

tror han er pedofil jeg.

det er nemlig litt påtagelig at han er så "ivrig" på å stå fram og "forsvare" dem.

Ikke bare av og til. Men omtrent ALLTID!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det sånn i dette landet at en har rett til en advokat om man står tiltalt for noe. uansett hvilken tiltale. Og da må jo noen gjøre den jobben også.

Men Tor Erling Staff forsvarer vel også de pedofies rett til å være pedofile, og det blir jo noe helt annet enn deres krav på rettsvern...

"Men Tor Erling Staff forsvarer vel også de pedofies rett til å være pedofile, og det blir jo noe helt annet enn deres krav på rettsvern..."

Blir ikke det akkurat det samme som å forsvare de kreftsykes rett til å ha kreft?

Vi snakker her trossalt om en sykdom.

Staff sier mye rart, men han har aldri forsvart de pedofiles rett til å UTØVE sin legning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tror han er pedofil jeg.

det er nemlig litt påtagelig at han er så "ivrig" på å stå fram og "forsvare" dem.

Ikke bare av og til. Men omtrent ALLTID!

Så advokater som gjør store penger på å forsvare narkobaroner, de er med andre ord narkomane, eller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror han er pedofil jeg.

det er nemlig litt påtagelig at han er så "ivrig" på å stå fram og "forsvare" dem.

Ikke bare av og til. Men omtrent ALLTID!

Ærlig talt, skal vi ikke holde oss litt for gode til å spekulere på det viset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trønder veit du. Du tenker bare på kampen i kveld.

Jeg tror de kan klare det, så sant de er friske og uthvilte, men det er det jeg tviler litt på at de er....

Ohhh gleder meg til å se dem på lerret i kveld ja...

CL skulle vært i midt sesongen til RBK da er de best!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Men Tor Erling Staff forsvarer vel også de pedofies rett til å være pedofile, og det blir jo noe helt annet enn deres krav på rettsvern..."

Blir ikke det akkurat det samme som å forsvare de kreftsykes rett til å ha kreft?

Vi snakker her trossalt om en sykdom.

Staff sier mye rart, men han har aldri forsvart de pedofiles rett til å UTØVE sin legning.

Ærlig talt, SDD, når hørte vi sist om en kreftsyk som skadet barn? Det kan ikke sammenlignes helt, kan det vel?

Det er jo de pedofile som faktisk HAR begått straffbare handlinger han må ut og forsvare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohhh gleder meg til å se dem på lerret i kveld ja...

CL skulle vært i midt sesongen til RBK da er de best!

Ja, og jeg tror de er slitne nå.

Uansett så har de det med å reise kjerringa når de virkelig må, men de imponerer meg stort om de vinner i kveld.

Tror for øvrig at det er verdt å satse en 50-lapp på moroa! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt, SDD, når hørte vi sist om en kreftsyk som skadet barn? Det kan ikke sammenlignes helt, kan det vel?

Det er jo de pedofile som faktisk HAR begått straffbare handlinger han må ut og forsvare.

Pedofili er vel klassifisert som en sykdom? Altså, man kan ikke nekte noen å være syke. De kan ikke engang noe for det.

Det man derimot kan kjempe i mot er at de forgriper seg på barn.

Men å nekte dem å ha denne sykdommen er dødfødt.

"Det er jo de pedofile som faktisk HAR begått straffbare handlinger han må ut og forsvare."

Ja, men de har rett til et forsvar.

De har også rett til å være pedofile. Det det IKKE har rett til å utøve sin legning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pedofili er vel klassifisert som en sykdom? Altså, man kan ikke nekte noen å være syke. De kan ikke engang noe for det.

Det man derimot kan kjempe i mot er at de forgriper seg på barn.

Men å nekte dem å ha denne sykdommen er dødfødt.

"Det er jo de pedofile som faktisk HAR begått straffbare handlinger han må ut og forsvare."

Ja, men de har rett til et forsvar.

De har også rett til å være pedofile. Det det IKKE har rett til å utøve sin legning.

Hear hear!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...