Gå til innhold

Tor Erling Staff - forkjemper for de pedofiles rett...


Gjest Passion23

Anbefalte innlegg

Pedofili er vel klassifisert som en sykdom? Altså, man kan ikke nekte noen å være syke. De kan ikke engang noe for det.

Det man derimot kan kjempe i mot er at de forgriper seg på barn.

Men å nekte dem å ha denne sykdommen er dødfødt.

"Det er jo de pedofile som faktisk HAR begått straffbare handlinger han må ut og forsvare."

Ja, men de har rett til et forsvar.

De har også rett til å være pedofile. Det det IKKE har rett til å utøve sin legning.

Men da er vi enige da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når sant skal sies, og det skal det jo, så er en forsvarsadvokat nødt til å forsvare også de hesligste av oss alle. At Staff har gjort "success" akkurat overfor denne gruppen forbrytere, tilsier ikke at han forsvarer det de gjør...rett skal være rett. Selv om jeg ikke liker hans personlige meninger heller.

Hadde jeg "åkt fast" for noe, hadde jeg også ville hatt Staff....:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvor usmakelig det høres ut så har jeg faktisk rett.

Hehe, og likevel er jeg for å kappe kølla av disse stakarne....:)

Du har meget rett og jeg er også for å kappe dingser,men problemet sitter jo ikke der så det blir vel fånyttes det også..

Lobotomering derimot....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har meget rett og jeg er også for å kappe dingser,men problemet sitter jo ikke der så det blir vel fånyttes det også..

Lobotomering derimot....

Sant, og det er problemet. Sykdommen sitter trossalt i hue.

Husker en fyr sto fram i Vi Menn for en tid tilbake, med bilde og alt, for å advare foreldre mot seg selv.

Jeg syntes faktisk synd på han, uansett hvor avskylig det som hadde ført han i fengsel, var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg vet er at du ikke har peiling på hvordan vårt rettsystem er bygd opp.

Er det slik at noen forbrytelser fortjener en forsvarer, og andre ikke, mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle mennesker har krav på rettsvern uansett hva de har gjort.

Alle er uskyldige inntil det motsatte er bevist.

Alle har rett til en ny sjanse når man har gjort opp for seg.

Å forsvare en forbryter er ikke synonymt med å forsvare forbrytelsen.

Dette er rettningslinjer for enhver rettsstat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De uttalelsene som Staff kommer med er ganske ofte syke synes jeg. Jeg har også på følelsen at SDD ikke har hørt så mange av dem.

Han har sittet i debattprogrammer og sagt at han synes seksualoppdragelse er en del av foreldrenes ansvar - lære barna å onanere. Han har i intervjuer sagt at man burde oppheve lover som forbyr seksuelle overgrep fordi: "Vi har jo allerede straffebestemmelser for utøvelse av vold, som fanger opp enhver legemsbeskadigelse. Da trenger vi ikke egne bestemmelser for berøring av seksuelle organer." Staff til KK.

Det er ikke at han forsvarer disse syke menneskene at jeg har noe imot ham - det er det at det meste han sier forsvarer handlingene til disse syke menneskene i stedet for å holde kjeft om det. Det er også sykt at så mange lar ham få sitte og snakke slik - de fråtser i hans uttalelser i håp om høye leser/seertall.

Boikott hele gubben mener jeg.

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...