Gå til innhold

Middag


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Noen saftige biffer.

Poteter, matfløte, diverse krydder og hvitløk = ekstremt gode gratinerte poteter.

Champinjong.

Berneu Saus.

Diverse grønnsaker.

Iskald brus, rett fra frysa.

Satan, jeg er god til å lage denne retten, og nå er det snart tid for å steike biffene på min geniale måte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    13

  • rufsetufsa

    3

  • gyrken

    2

  • birdie

    2

Mest aktive i denne tråden

Prøver du å lokke noen hjem til deg på denne måten, eller? Tror det kan ha noe for seg:)

Hehe, det verste er at det sikkert har noe for seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes nydelig ut! Men det skrives bernaise. Hvordan steker du biffene da? :-)

Først må porene tettets ved 10 sekunders steking, så må platene bli noe kaldere, og så noen minutter på hver side, så la de vile litt, og fortsette til man vil ha dem som man best liker dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bestill pizza! :)

Lapskausen er ferdig. Mener du at jeg bør hive den altså? Det står visst verre til her enn jeg trodde. Vi hadde faktisk tenkt å spise den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lapskausen er ferdig. Mener du at jeg bør hive den altså? Det står visst verre til her enn jeg trodde. Vi hadde faktisk tenkt å spise den...

Neida, jeg liker faktisk lapskaus, jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må ha løk i de fløtegratinerte potetene, og selvsagt revet ost på toppen. Og peppersaus istedet for bernaise. Eller høres det godt ut. *S* Hos oss er det hjemmelaget pizza i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...