Gå til innhold

Jeg ønsker meg en sparegris


Zirine

Anbefalte innlegg

Forrige måned hadde jeg et blodig slakterituale på kjøkkenbordet. Jentene sto med store våte øyne og så på mamma utføre de skrekkeligste ting.

.... sparegrisen min var stappa - det gikk ikke en krone mer nedi og jeg hadde mista nøkkelen. Jeg måtte handle raskt så ikke pengene skulle råtne.

Nå trenger jeg en ny, ikke nødvendigvis en gris, men ett eller annet. Stor må den være, men ikke så dyr. Og søt - søt må den også være. Og jeg må finne den rundt Oslo en plass.

Noen som har sett en sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Zirine

    16

  • tonie

    4

  • naiv

    3

  • flisa

    2

Mest aktive i denne tråden

Fy Zirine hvis du brukte pengene på fest!!

Ros til deg Zirine hvis du putta dem i banken!!=o)

Desverre kan jeg ikke hjelpe deg med din etterlysning..

=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig!

Brukte du hammer?

Har alltid ønsket å knuse en sparegris sånn som de gjør i Donald.. heldig er du.

Nå kan du vel bare lime den sammen -sånn som de gjør i Donald?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy Zirine hvis du brukte pengene på fest!!

Ros til deg Zirine hvis du putta dem i banken!!=o)

Desverre kan jeg ikke hjelpe deg med din etterlysning..

=o)

*knegge* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hvor du skal få tak i en sånn en. Selv bruker jeg et gammelt syltetøyglass, men jeg ser jo fordelen med en sparegris med lås. Glasset mitt blir aldri fullt. Det blir regelmessig plyndret av ei viss ei med dårlig økonomisk sans *S* Tror jammen jeg skal kjøpe en liten hengelås til det.

Kan det være noe for deg også, tro? Du kan jo alltids male noe søtt på det. En polkagris, kanskje.

*flire*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vet desverre ikke.men gjetter du får mange svar da du er ett kjent nick..... sier undertegnede med litt sarkastisk undertone.. :o)

Jeg skjønner ut av de 100 innleggene du har skrevet i dag at dette må plage deg noe sinnsykt. Jeg kan ikke råde deg til no annet enn å ta en prat med NHD - det koster deg ikke meget - bare ca 100 kr.

Evt. kan du få Anker til å sette inn sperringer på svar til nick som har vært i bruk i mer enn 6 måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hvor du skal få tak i en sånn en. Selv bruker jeg et gammelt syltetøyglass, men jeg ser jo fordelen med en sparegris med lås. Glasset mitt blir aldri fullt. Det blir regelmessig plyndret av ei viss ei med dårlig økonomisk sans *S* Tror jammen jeg skal kjøpe en liten hengelås til det.

Kan det være noe for deg også, tro? Du kan jo alltids male noe søtt på det. En polkagris, kanskje.

*flire*

Endelig et vettu ... eh ... svar.

Nei, syltetøyglass er ikke no for meg heller, så der er vi like :)

Julie foreslo at jeg kunne ta en lang solid tråd, og tre inn kronerstykker på den. Det kunne jeg selvfølgelig gjøre, men hva med den tieren som jeg av og til føler for å putte på? Hva med femtiøringene?

Vil du holde øynene oppe for meg? Jeg trenger den raskt, jeg har noen tiere til overs ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig!

Brukte du hammer?

Har alltid ønsket å knuse en sparegris sånn som de gjør i Donald.. heldig er du.

Nå kan du vel bare lime den sammen -sånn som de gjør i Donald?

Lime den sammen igjen? Ånei du - her benytter man anledningen til å shoppe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ut av de 100 innleggene du har skrevet i dag at dette må plage deg noe sinnsykt. Jeg kan ikke råde deg til no annet enn å ta en prat med NHD - det koster deg ikke meget - bare ca 100 kr.

Evt. kan du få Anker til å sette inn sperringer på svar til nick som har vært i bruk i mer enn 6 måneder.

Jeg glemte et smiletegn eller to - det var ikke et sarkastisk innlegg, bare helt normalt ondskapsfullt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lime den sammen igjen? Ånei du - her benytter man anledningen til å shoppe :)

Selvsagt!

*slår seg selv i hodet med en blomsterpotte (den var nærmest)*

Men i Donald er skårene så store og perfekt mønstret at det ikke er noe vanskelig å lappe grisen skjønner'u:)

Skal si i fra om jeg kommer over en Sparegris-butikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig et vettu ... eh ... svar.

Nei, syltetøyglass er ikke no for meg heller, så der er vi like :)

Julie foreslo at jeg kunne ta en lang solid tråd, og tre inn kronerstykker på den. Det kunne jeg selvfølgelig gjøre, men hva med den tieren som jeg av og til føler for å putte på? Hva med femtiøringene?

Vil du holde øynene oppe for meg? Jeg trenger den raskt, jeg har noen tiere til overs ;)

Frøken tonie tar saken. Det skal nok bli sparegris på deg om jeg så må lage en selv. Sparegris er en nødvendighet for folk som oss. Man kan da ikke løpe rundt og rane banker hvis man får lyst på en pubrunde en uke før lønninga kommer. Kan man vel...?

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg glemte et smiletegn eller to - det var ikke et sarkastisk innlegg, bare helt normalt ondskapsfullt :)

hehe skjønte den du...

ja det har iritert meg grønn og nesten blå..brrr...hvor kaldt jeg har det nu ..du aner ikke !!!!

100 innlegg..hehe så mye ..jøss flink jeg=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg måtte handle raskt så ikke pengene skulle råtne. "

*he-he*

Jepp, det er helt skråsikkert! :-)

Råtne penger er aldri noe problem her hjemme, hvertfall. Her rekker de knapt å snu i døra... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får deg gratis sparegris hvis du henvender deg til en bank - men den ser kjedelig ut og er i plast, ikke porselen...

Ja, men de er vel ikke no pene? Små er de også ... tror jeg. Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råtne penger er aldri noe problem her hjemme, hvertfall. Her rekker de knapt å snu i døra... :-)

Mine er også alltid rykende ferske! Aldri noe gammalt og råttent i sparegriser eller lommebøker her!

Deiligste duften som finnes?Ferske penger!!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine er også alltid rykende ferske! Aldri noe gammalt og råttent i sparegriser eller lommebøker her!

Deiligste duften som finnes?Ferske penger!!

:-)

Og de kravler opp av "lønningsposen" i en vanvittig fart.

*knasker knekkebrød og vann en uke før lønning*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...