Gå til innhold

Jeg ønsker meg en sparegris


Zirine

Anbefalte innlegg

Ja, men de er vel ikke no pene? Små er de også ... tror jeg. Eller?

Du har helt rett - de er stygge! Sparebank1 har blå sparegriser i plast, mellomstore, men det er plass til maaaange mynter i dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Zirine

    16

  • tonie

    4

  • naiv

    3

  • flisa

    2

Mest aktive i denne tråden

Frøken tonie tar saken. Det skal nok bli sparegris på deg om jeg så må lage en selv. Sparegris er en nødvendighet for folk som oss. Man kan da ikke løpe rundt og rane banker hvis man får lyst på en pubrunde en uke før lønninga kommer. Kan man vel...?

;-)

Du, det var da usannsynlig søtt tenkt av deg. Helt i min gate *susse på nesen* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en ganske stor en i hvitt porselen. Den har både sprekk og lås. Hvor mye tilbyr du?

Men er den søt? Det må den være, ser du. Sprekk er ikke nok for Zirine. Hun er så kravstor;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men er den søt? Det må den være, ser du. Sprekk er ikke nok for Zirine. Hun er så kravstor;-)

Grisen er veldig tam, men har kanskje ikke så stor personlighet. Den har ikke fått mat på lenge :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en ganske stor en i hvitt porselen. Den har både sprekk og lås. Hvor mye tilbyr du?

Det kan ikke bli mye - jeg må jo ha noe å ha i sparegrisen *klynk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grisen er veldig tam, men har kanskje ikke så stor personlighet. Den har ikke fått mat på lenge :-(

Det er visse ting som ikke trenger å ha personlighet - det er nok at de bare står der og ser deilig ut. Så kan man ta for seg ved behov ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er den søt? Det må den være, ser du. Sprekk er ikke nok for Zirine. Hun er så kravstor;-)

Det er sant. For selv om man ikke skal våkne opp med dem om morgenen, så er det å foretrekke at de smiler og ser søt (evt. barsk) ut når jeg ber om penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva kjøpte du? :-)

Ingenting. Jeg skal ut og spise salat og drikke litt rødvin i dag :)

Jeg er nemlig sinnsyk flink til å kose meg - og det koster penger. Man kan gjerne bruke det utsagnet og si at sparegris også koster penger, men det kan ikke sammenlignes skjønner du. Mat og drikke med hyggelige folk er godt for sjelen - en gris er bare ... en gris.

Konklusjon: Jeg skal ønske meg en forsinket bursdagspresang fra dem som sliter med dårlig samvittighet fordi de glemte den i august.

Japp, DET skal jeg gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...