thaimor Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 Tool baren på PSP forsvant plutselig (!?) Vel, det er nok jeg selv som har forårsaket det, men kan noen hjelpe meg å få den tilbake? En lettere desperat 0 Siter
citoyen Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 Nå har ikke jeg PSP installert, men vanligvis i slike programmer har man en meny som heter View og kan velge der hvilke toolbars som skal være slått på. Hvis menylinjen også er forsvunnet, prøv å trykke F11 eller Alt-Enter, det er vanlige hurtigtaster for fullskjerm-modus. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 På min PSP 7.04 er det bare å klikke på View => Toolbars. Så kan du selv velge hvilke verktøylinjer du vil ha fremme. Den som heter 'Standard Toolbar' er i alle fall et must, det er den som pleier ligge ute til venstre. 0 Siter
thaimor Skrevet 17. september 2002 Forfatter Skrevet 17. september 2002 På min PSP 7.04 er det bare å klikke på View => Toolbars. Så kan du selv velge hvilke verktøylinjer du vil ha fremme. Den som heter 'Standard Toolbar' er i alle fall et must, det er den som pleier ligge ute til venstre. Joda, alt er huket av på "View", men denne verktøylinja som pleier ligge under "menyen" øverst, er og blir borte. Jeg har toolpaletten og fargepaletten, og klarer meg forsåvidt slik det er, men det er ti ganger så tungvindt Den var litt ute av posisjon, og jeg skulle bare dra den på plass... dermed forsvant den ut i intet - mystiskt! Takk for svar begge to! 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Joda, alt er huket av på "View", men denne verktøylinja som pleier ligge under "menyen" øverst, er og blir borte. Jeg har toolpaletten og fargepaletten, og klarer meg forsåvidt slik det er, men det er ti ganger så tungvindt Den var litt ute av posisjon, og jeg skulle bare dra den på plass... dermed forsvant den ut i intet - mystiskt! Takk for svar begge to! Høyreklikk i et tomt område på den verktøylinjen som ligger i venstre bildekant. Da får du opp noen ikoner med tekst - dette er forskjellige verktøylinjer som du kan velge å vise eller skjule. Venstreklikk på Standard toolbar (dersom det er den som har forsvunnet) (det er den med "ny", "lagre" osv.) Venstreklikk på Effects toolbar dersom det er den som har forsvunnet.(det er den med "Drop Shadow" osv Evt går du inn via view --> toolbars og passer på at disse to er huket av. Voilá! 0 Siter
thaimor Skrevet 18. september 2002 Forfatter Skrevet 18. september 2002 Høyreklikk i et tomt område på den verktøylinjen som ligger i venstre bildekant. Da får du opp noen ikoner med tekst - dette er forskjellige verktøylinjer som du kan velge å vise eller skjule. Venstreklikk på Standard toolbar (dersom det er den som har forsvunnet) (det er den med "ny", "lagre" osv.) Venstreklikk på Effects toolbar dersom det er den som har forsvunnet.(det er den med "Drop Shadow" osv Evt går du inn via view --> toolbars og passer på at disse to er huket av. Voilá! Voilá? Ja hadde det bare vært så enkelt. Denne verktøylinja er og blir borte samme hvor mye jeg haker av, høyreklikker, venstreklikker osv... (alle oppskriftene er utprøvd altså!) Linja jeg prater om er den som ligger under File, Edit, View osv. - den man kan forandre på så den passer eget bruk. Det virker som den har sagt farvel for godt og startet ny virksomhet et annet sted... Takk for fyldig svar i allefall 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Voilá? Ja hadde det bare vært så enkelt. Denne verktøylinja er og blir borte samme hvor mye jeg haker av, høyreklikker, venstreklikker osv... (alle oppskriftene er utprøvd altså!) Linja jeg prater om er den som ligger under File, Edit, View osv. - den man kan forandre på så den passer eget bruk. Det virker som den har sagt farvel for godt og startet ny virksomhet et annet sted... Takk for fyldig svar i allefall Ja det hjelper jo lite med fyldig svar når jeg ikke hadde forstått problemet skikkelig.... menmen... :-) Håper du får orden på det igjen! mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.