MaryBeth Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 Riktig gjettet jane:O) Men det er en bra stund siden..og i "å kommentere innlegg til andre" tok opp ting som nye mennesker stadig lurte på... så da tenkte jeg ...skal prøve å være ny og gjett hva??? jo lite svar å få..men det har vell noe med at man kjenner hverandre litt og vet hva som kommer..litt gøy er det jo med friske innlegg og diskusjoner.. Hvem er jeg da??? hehe finner du det ut? gevinst til rett gjett..hehe En stund siden jeg har vært her da.. ett tips: æ e nordfra;O) 0 Siter
MaryBeth Skrevet 17. september 2002 Forfatter Skrevet 17. september 2002 Dette var ikke bare ment til jane men alle dere andre.. seff de som er nye de siste 8 mnd vet ikke hvem jeg er uansett.. 0 Siter
Jane Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 Nei, jeg veit ikke jeg altså. Jeg får la en eller annen frøken detektiv ta over for meg. *hehe* 0 Siter
MaryBeth Skrevet 17. september 2002 Forfatter Skrevet 17. september 2002 Nei, jeg veit ikke jeg altså. Jeg får la en eller annen frøken detektiv ta over for meg. *hehe* men jag vet hvem du er.. har til og med sett bilde av deeg jane;) 0 Siter
Jane Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 men jag vet hvem du er.. har til og med sett bilde av deeg jane;) Ja, men det har vel alle...sett bilde av meg. *hehe* Har jeg sett bilde av deg da? :-) 0 Siter
MaryBeth Skrevet 17. september 2002 Forfatter Skrevet 17. september 2002 Ser du noen kjente da?:-)) jaaa du spenning ;O) er blant dem jeg har møtt på real:O) 0 Siter
MaryBeth Skrevet 17. september 2002 Forfatter Skrevet 17. september 2002 Ja, men det har vel alle...sett bilde av meg. *hehe* Har jeg sett bilde av deg da? :-) ååå har alle det..hehe ok!!! nei tror ikke noen har sett bilde av meg viss man ikke er en 4 års gammel dol bruker da.. spenning har møtt meg på real:) 0 Siter
Spenning Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 jaaa du spenning ;O) er blant dem jeg har møtt på real:O) Jeg er en av de heldige:-)) Velkommen tilbake! 0 Siter
MaryBeth Skrevet 17. september 2002 Forfatter Skrevet 17. september 2002 Ser du noen kjente da?:-)) mrxx husker jeg fra gamledaga.. solsikke, gemini, tamera,tia,vin, altman, Zirine ++++ 0 Siter
Jane Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 ååå har alle det..hehe ok!!! nei tror ikke noen har sett bilde av meg viss man ikke er en 4 års gammel dol bruker da.. spenning har møtt meg på real:) Ok. Nei, jeg må nok bare gi opp. Jeg aaaaner ikke hvem du kan være. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 Du var uten pc en stund og på flyttefot. Gud bedre, for en hukommelse jeg har ) 0 Siter
MaryBeth Skrevet 17. september 2002 Forfatter Skrevet 17. september 2002 Du var uten pc en stund og på flyttefot. Gud bedre, for en hukommelse jeg har ) Nei ... Jeg har vært dol bruker siden 98..men har vært borte med jevne mellom rom..har også vært med på ett dol treff i Oslo for mange år siden.. Er fra finnmark:O) 0 Siter
MaryBeth Skrevet 17. september 2002 Forfatter Skrevet 17. september 2002 Ok. Nei, jeg må nok bare gi opp. Jeg aaaaner ikke hvem du kan være. Skjønner egentlig at du ikke husker jane..jeg var på tur ut av dol da jeg så deg i begynnelsen.. Hukser bare at du var en av de som gjordet inntrykk:O) 0 Siter
Amiga Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 Nei ... Jeg har vært dol bruker siden 98..men har vært borte med jevne mellom rom..har også vært med på ett dol treff i Oslo for mange år siden.. Er fra finnmark:O) Lisa..... 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 Nei ... Jeg har vært dol bruker siden 98..men har vært borte med jevne mellom rom..har også vært med på ett dol treff i Oslo for mange år siden.. Er fra finnmark:O) Og jeg som var så sikker, bortsett fra at jeg ikke klart å huske nicket til den jeg trodde det var. Er du hun som var ganske politisk aktiv? 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 Lisa..... Lisa??? Nei, nå er jeg glemsk ;o) 0 Siter
MaryBeth Skrevet 17. september 2002 Forfatter Skrevet 17. september 2002 Lisa..... JAAAAA AMIGA..HEI HEI;o) 0 Siter
Amiga Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 Lisa??? Nei, nå er jeg glemsk ;o) Månestråle? 0 Siter
Amiga Skrevet 17. september 2002 Skrevet 17. september 2002 JAAAAA AMIGA..HEI HEI;o) Hei, da tok jeg ikke så feil. WB! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.