vin Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Magnus går av med seieren....Han var da litt barsk, syns du ikke? Jepp! Men sikler ikke akkurat ;o) 0 Siter
Goliath Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Magnus går av med seieren....Han var da litt barsk, syns du ikke? Han er også min favoritt denne gang - selv om han er en mann. Trivlig, snill, ærlig og "enkel" kar som det er hyggelig å kjøre mc eller trene sammen med:-) Mvh 0 Siter
Gjest carlina Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Han er også min favoritt denne gang - selv om han er en mann. Trivlig, snill, ærlig og "enkel" kar som det er hyggelig å kjøre mc eller trene sammen med:-) Mvh Ahhh kompisen din altså?))) Ok hils fra meg da:))))))))) PS har han sjarm? 0 Siter
Goliath Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Ahhh kompisen din altså?))) Ok hils fra meg da:))))))))) PS har han sjarm? Nå er ikke jeg den flinkeste til å avgjøre om gutter har sjarm, så det tror jeg ikke jeg skal svare på ut fra egne vurderinger. Men jeg har absolutt inntrykk av at jentene legger merke til han - og han har en "kledelig beskjeden" måte å være på. Ingen "jeg er verdensmester" type på noen måte. Skal hilse fra deg jeg:-) Mvh 0 Siter
Gjest carlina Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Nå er ikke jeg den flinkeste til å avgjøre om gutter har sjarm, så det tror jeg ikke jeg skal svare på ut fra egne vurderinger. Men jeg har absolutt inntrykk av at jentene legger merke til han - og han har en "kledelig beskjeden" måte å være på. Ingen "jeg er verdensmester" type på noen måte. Skal hilse fra deg jeg:-) Mvh Ja det må du gjøre,så får du si jeg har fått en favoritt FØR Robinson begynner..... Men det blir sikker sjalusi på øya blant mennene,når muskelbunten sjarmerer damene... Tror du ikke???? 0 Siter
Goliath Skrevet 19. september 2002 Skrevet 19. september 2002 Ja det må du gjøre,så får du si jeg har fått en favoritt FØR Robinson begynner..... Men det blir sikker sjalusi på øya blant mennene,når muskelbunten sjarmerer damene... Tror du ikke???? Om det blir mer sjalusi er vel ikke godt å si før vi vet litt mer om de andre deltakerne. Men det finnes jo et visst potensiale her...:-) Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.