Gjest smil og vær glad Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Mener jeg har hørt eller lest at sjokolade skulle være bra for humøret. Jeg tror det var kakaoen som gav denne virkningen. Har akkuratt nå tatt en kopp med kakao (uten sukker), så får vi se om det virker. Andre som har hørt om dette? Noen som synes det hjelper på en dag man er litt nedfor? 0 Siter
Gjest carlina Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Mange har hørt at sjokolade er godt for humøret......det er vel kanskje derfor mange av oss ser ut som vi gjør også...Tror du ikke? =o) 0 Siter
favn Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Mange har hørt at sjokolade er godt for humøret......det er vel kanskje derfor mange av oss ser ut som vi gjør også...Tror du ikke? =o) Du har endel snertne kommentarer innimellom... 0 Siter
andungen Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 kakao forhøyer serotoninnivået i hjernen tror jeg, og gir samme virkning som en "lykkepille light" for å sette det på spissen. Men virkningen er jo kortvarig da. 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 kakao forhøyer serotoninnivået i hjernen tror jeg, og gir samme virkning som en "lykkepille light" for å sette det på spissen. Men virkningen er jo kortvarig da. Hvor lenge mener du her med kortvarig? 0 Siter
andungen Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Hvor lenge mener du her med kortvarig? vel..har ikke noe bakgrunnsstoff å vise til..men ville tippe alt fra noen timer til et døgn?..bare ren tipping. 0 Siter
Gjest saara Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Har også hørt at sjokolade hjelper mot hodepine.. 0 Siter
Zirine Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Is hjelper også. For å gjøre det helt perfekt: is med peanøtter og non stop. mmmm 0 Siter
Gjest carlina Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Har også hørt at sjokolade hjelper mot hodepine.. Sex mener du vel Saara?? 0 Siter
Gjest saara Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Sex mener du vel Saara?? OK, Ja sammen passer det iallefall.. får da kjøpt sjokolade i mange fassonger.. både som det ene og det andre... kan bli litt ekstra spenning det da.. Får jo også kjøpt flytende som kan smøres utover krppen..har man hodepine og spiser sjokoladen og attpåtil har sex..skikkelig BANKERS det da.. 0 Siter
favn Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Sjokolade hjelper mot _alt_. I tillegg er det veldig, veldig godt. 0 Siter
Gjest carlina Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Sjokolade hjelper mot _alt_. I tillegg er det veldig, veldig godt. Jupp de viser hoftene mine til alle..... 0 Siter
Miromurr Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 For å gjøre det helt perfekt: is med peanøtter og non stop. mmmm Herregud, jeg må slutte å lese denne tråden!!!! *tenker på buksa bakerst i skapet* 0 Siter
favn Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Jupp de viser hoftene mine til alle..... Hva mener du? At hoftene dine utvider seg i samme takt som inntaket av sjokolade? Men... men... hva _vil_ du da? Være hofteløs eller sjokoladeløs? 0 Siter
favn Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 For å gjøre det helt perfekt: is med peanøtter og non stop. mmmm Burp. Den isen høres ut til å være i meste laget... 0 Siter
Gjest carlina Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Hva mener du? At hoftene dine utvider seg i samme takt som inntaket av sjokolade? Men... men... hva _vil_ du da? Være hofteløs eller sjokoladeløs? Helt klart hofteløs,men her i huset er det sjokoladen som bestemmer.....Viljen min er nok desverre helt underlagt herr sjokolade!!! 0 Siter
favn Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Helt klart hofteløs,men her i huset er det sjokoladen som bestemmer.....Viljen min er nok desverre helt underlagt herr sjokolade!!! Mye glede og noen små sukk innimellom altså. 0 Siter
naiv Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Is hjelper også. Iallfall i amerikanske filmer. Der sitter damene på kjøkkenet og spiser med skje rett fra isboksen. 0 Siter
Gjest saara Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Helt klart hofteløs,men her i huset er det sjokoladen som bestemmer.....Viljen min er nok desverre helt underlagt herr sjokolade!!! Overrasket!!!!! Trodde ikke du var avhengig av noen... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.