SierDuDet Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Men for ung for Bellevy? Jeg tror ikke Bellis eksisterer lenger! Går ut fra at de gikk konk når Jahn Teigen sluttet å komme ditt 0 Siter
Gjest tenåring Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Plutselig driver du med narkotika, så er venninnene dine planter pga de merkeligste greier, osv, osv, osv... Dessuten virker du så voksen, så med unntak av innholdet i det du skriver hehe.... innholdet i det jeg skriver ja... er vel fjortis da tenker jeg... de er rare de =) 0 Siter
SierDuDet Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 hehe.... innholdet i det jeg skriver ja... er vel fjortis da tenker jeg... de er rare de =) Det er dere kanskje! 0 Siter
Spenning Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Jeg tror ikke Bellis eksisterer lenger! Går ut fra at de gikk konk når Jahn Teigen sluttet å komme ditt Stemmer nok det, ble for dyrt med vakter, rekebåten ble jo kasta uenfor terassen noen ganger:-) Men det var ent herlig dansested med damenes aften på onsdager... mimmmre PS: man ka jo være voksen og leken kombinert??? *lol* 0 Siter
SierDuDet Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 hva er bellevy - eller hva du nå kalte det... =/ En tidligere verdenskjent rølpebule med cowboylaila takter, på nesbru. Ikke så langt bak kebabshappa! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Stemmer nok det, ble for dyrt med vakter, rekebåten ble jo kasta uenfor terassen noen ganger:-) Men det var ent herlig dansested med damenes aften på onsdager... mimmmre PS: man ka jo være voksen og leken kombinert??? *lol* Hehe, jeg husker også rekeaftenene der... Men jeg var nok litt for ung, jeg. Husker uansett at bellis gikk som det stedet på østlandet hvor det var lettest å plukke opp damer, og nevefightene der var vel i beste wild west-stil! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.