Gjest søker Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Når det står i annonsen at de ønsker en person med organisasjons-erfaring, hva menes egentlig med det? Og hva menes med administrative egenskaper? Hvilke egenskaper er egentlig det, da? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Organisasjons-erfaring vil si om du har vært med i, eller jobbet for, en eller flere frivillige organisasjoner. Administrative egenskaper vil jeg si betyr at du liker å fikse og ordne ting; ta telefoner til steder, innhente informasjon, bestille ting og tang, skrive brev i hytt og gevær og holde i en del tråder. var dette klart og tydelig...? ;o) Den stillingsannonsen høres ut til å være veldig noe á la den jobben jeg har... ) Hvis du vil, kan du maile meg på [email protected] , så kan jeg kanskje si litt mer. 0 Siter
Gjest åshill Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Organisasjons-erfaring vil si om du har vært med i, eller jobbet for, en eller flere frivillige organisasjoner. Administrative egenskaper vil jeg si betyr at du liker å fikse og ordne ting; ta telefoner til steder, innhente informasjon, bestille ting og tang, skrive brev i hytt og gevær og holde i en del tråder. var dette klart og tydelig...? ;o) Den stillingsannonsen høres ut til å være veldig noe á la den jobben jeg har... ) Hvis du vil, kan du maile meg på [email protected] , så kan jeg kanskje si litt mer. Organisasjonserfaring behøver ikke bety erfaring fra _frivillig_ organisasjon, men hvis stillingen som lyses ut er i en slik organisasjon, betyr det nok det. 0 Siter
Gjest Seline Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Organisasjons-erfaring vil si om du har vært med i, eller jobbet for, en eller flere frivillige organisasjoner. Administrative egenskaper vil jeg si betyr at du liker å fikse og ordne ting; ta telefoner til steder, innhente informasjon, bestille ting og tang, skrive brev i hytt og gevær og holde i en del tråder. var dette klart og tydelig...? ;o) Den stillingsannonsen høres ut til å være veldig noe á la den jobben jeg har... ) Hvis du vil, kan du maile meg på [email protected] , så kan jeg kanskje si litt mer. Organisasjons-erfaring er et noe mer generelt ord enn det, tror jeg. Man kan også kalle større bedrifter for organisasjon. I psykologien f.eks er egentlig alt som har med flere mennesker på ett sted å gjøre, en organisasjon. Så det er litt svada-aktig, mener jeg, å etterlyse organisasjons-erfaring... 0 Siter
Gjest søker Skrevet 18. september 2002 Skrevet 18. september 2002 Organisasjons-erfaring vil si om du har vært med i, eller jobbet for, en eller flere frivillige organisasjoner. Administrative egenskaper vil jeg si betyr at du liker å fikse og ordne ting; ta telefoner til steder, innhente informasjon, bestille ting og tang, skrive brev i hytt og gevær og holde i en del tråder. var dette klart og tydelig...? ;o) Den stillingsannonsen høres ut til å være veldig noe á la den jobben jeg har... ) Hvis du vil, kan du maile meg på [email protected] , så kan jeg kanskje si litt mer. Tusen takk for oppklaring! ser jo ikke så ille ut likevel, da! :-) Jeg tenkte nemlig at organisasjons-erfaring betydde at jeg på død og liv har sittet i ett eller annet styre, jeg. Og det har jeg ikke, men jeg har jobbet i uttallige frivillige organisasjoner, da...Puh! Og administrative egenskaper...? Ja, alle har vel noen av dem,vel? Takk, jeg skulle gjerne hørt mer om din jobb og kanskje fått noen tips - men har ikke tid til å sende deg mail i dag. Kanskje i morgen. Må løpe fra jobb nå, skjønner du...(dvs den jobben jeg har foreløpig ;-)) Klem fra en lettet 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.