Gå til innhold

Jenter! Mascara


Gjest please

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bruker Yves Saint Laurent Volume Effet Faux Cils. Den er veldig bra. Hold deg unna billigmerkene, f.eks. L'Oreal, Maybelline, Collection 2000 osv. Det er bortkastede penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanebo 38...eh grader...(eller er det 37?). Smitter ikke, drysser ikke og vaskes av med varmt vann. Har brukt den i over 3 år nå og er superfornøyd.

Og hvor kjøper du denne? Er den å få tak i her i nabolaget eller må jeg lenger ut på landet?

Jeg er lei Lancome, den er liksom ikke hva den var syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Yves Saint Laurent Volume Effet Faux Cils. Den er veldig bra. Hold deg unna billigmerkene, f.eks. L'Oreal, Maybelline, Collection 2000 osv. Det er bortkastede penger.

Med andre ord du kjøper ny mascara til to tre hundre kroner i måneden??

Billig merkene er ikke noe problem,mange gode og forskjellige typer...de gir deg også muligheten til å bytte ut dem ofte til en billig penge....

jeg har kjøpt dyr mascara også, og kan ikke si det var noen forskjell i hele tatt..

Max factor er min favoritt!

=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med andre ord du kjøper ny mascara til to tre hundre kroner i måneden??

Billig merkene er ikke noe problem,mange gode og forskjellige typer...de gir deg også muligheten til å bytte ut dem ofte til en billig penge....

jeg har kjøpt dyr mascara også, og kan ikke si det var noen forskjell i hele tatt..

Max factor er min favoritt!

=o)

Jeg kjøper ny Mascara kanskje hver tredje måned? Jeg merker forskjell på billigmerker og dyre merker. De billige klumper seg, og varer ikke så lenge. Det er vel derfor du må kjøpe ny hver måned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøper ny Mascara kanskje hver tredje måned? Jeg merker forskjell på billigmerker og dyre merker. De billige klumper seg, og varer ikke så lenge. Det er vel derfor du må kjøpe ny hver måned.

Bytter ofte av hygiene årsaker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Den opprinnelige m&m

Kanebo 38...eh grader...(eller er det 37?). Smitter ikke, drysser ikke og vaskes av med varmt vann. Har brukt den i over 3 år nå og er superfornøyd.

Enig med Cmoo. Jeg har alltid vært misfornøyd med maskaraer som smitter av, så jeg har pleid å bruke permanentfarge.

Etter at jeg fikk anbefalt Kanebo her har jeg brukt den og er veldig fornøyd. Den gir ikke noe ekstra volum og lengde, men den er helt smittefri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt Estèe Lauder(more than mascara) lenge og har vært fornøyd. Klumper ikke.

Nå har jeg kjøpt Lancomb, men synes først nevnte er best.

Volummascara holder jeg meg unna siden de klumper mer eller mindre alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Jeg bruker Yves Saint Laurent Volume Effet Faux Cils. Den er veldig bra. Hold deg unna billigmerkene, f.eks. L'Oreal, Maybelline, Collection 2000 osv. Det er bortkastede penger.

Jeg har brukt både Loreal og Maybelline, og har fått kjemperesultater!! Fikk masse komplimenter om øynene mine, og mange sånne "åå, hvilken maskara burker du??! ".

Så kom ikke her å si at billigmerkene ikke duger, for det gjør de faktisk...noen av de ihvertfall;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvor kjøper du denne? Er den å få tak i her i nabolaget eller må jeg lenger ut på landet?

Jeg er lei Lancome, den er liksom ikke hva den var syns jeg.

Sist kjøpte jeg den faktisk på CC Vest, selv om jeg prøver å kjøpe når jeg reiser utenlands.

De har den på parfymeriet til Cubus på storsenteret også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Max Factor 2000 Calorie Dramatic Look - herregud så langt et navn. Koster 70-90 kr, er ofte på tilbud på H&M.

Den er den eneste av billigmerkene som duger for meg... jeg har prøvd mange, men slett ikke alle.

Den tas lett bort med varmt vann og Cosmica rensemelk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest parfymeridama

Bytter ofte av hygiene årsaker!

Mascara skal byttes annenhver måned, av hygieniske årsaker.

Dessuten vil en dyr mascara også klumpe seg og bli seigere etter over to måneders bruk.

Jeg har i lange tider brukt Chanel Extremcils. Denne gir bra volum og ravnsvarte vipper. Liker den veldig godt.

Har jobbet i parfymeri og har prøvd en hel haug. Men mest innen dem som gir volum, da det er hva jeg er ute etter. Men det er smak og behag. Sånn "natural"-look er liksom ikke det jeg er på jakt etter. Det er jo bare så vidt en fremhever vippene, da.

Lancome er heller ikke så bra som tidligere syns jeg. De var enerne før, men nå? Nei...Jeg holder en knapp på Chanel.

Estee Lauder har også mange bra.

Men av billige merker så anbefaler jeg L'oreal. Dette er Lancomes "billigmerke", og Volum x4 er f.eks veldig bra. Ja, de må kanskje byttes litt oftere enn de dyre merkene disse her, men hva så? Mange av dem er helt ok.

For tiden bruker jeg nettopp L'oreal x4 til hverdags, men Chanel til fest ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest parfymeridama

Jeg har brukt både Loreal og Maybelline, og har fått kjemperesultater!! Fikk masse komplimenter om øynene mine, og mange sånne "åå, hvilken maskara burker du??! ".

Så kom ikke her å si at billigmerkene ikke duger, for det gjør de faktisk...noen av de ihvertfall;)

Det hele er jo kjempe-individuelt, da! Det kommer helt an på hva slags vipper en har, og hva en er ute etter.

Selv har jeg ganske lange, men mangler fyldighet - derfor går jeg for volum-maskarane. Det finnes mange bra billige slike, men man MÅ prøve seg frem. Det er store forskjeller på lengdemaskarare, volummaskaraer etc etc...

Maybelline har jo blitt kåret som temmelig bra faktisk. Selv fikser jeg den ikke, men det er jo alt ettersom behov ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marengsen

Max Factor 2000 Calorie Dramatic Look - herregud så langt et navn. Koster 70-90 kr, er ofte på tilbud på H&M.

Den er den eneste av billigmerkene som duger for meg... jeg har prøvd mange, men slett ikke alle.

Den tas lett bort med varmt vann og Cosmica rensemelk.

Enig !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Det hele er jo kjempe-individuelt, da! Det kommer helt an på hva slags vipper en har, og hva en er ute etter.

Selv har jeg ganske lange, men mangler fyldighet - derfor går jeg for volum-maskarane. Det finnes mange bra billige slike, men man MÅ prøve seg frem. Det er store forskjeller på lengdemaskarare, volummaskaraer etc etc...

Maybelline har jo blitt kåret som temmelig bra faktisk. Selv fikser jeg den ikke, men det er jo alt ettersom behov ikke sant?

Ja det er helt sant, det er helt individuelt!

Skal forresten kjøpe ny maskara snart, og jeg har nok samme vippetype som deg, siden du nevnte at du hadde lange, men tynne vipper. Jeg har selv veeldig lange vipper, men de er ikke så veldig tykke, men heller ike tynne liksom...

Ble mye rot nå, men det jeg egentlig ville fram til (tar litt tid med meg noen ganger..;) var om du hadde en maskara å anbefale? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest parfymeridama

Ja det er helt sant, det er helt individuelt!

Skal forresten kjøpe ny maskara snart, og jeg har nok samme vippetype som deg, siden du nevnte at du hadde lange, men tynne vipper. Jeg har selv veeldig lange vipper, men de er ikke så veldig tykke, men heller ike tynne liksom...

Ble mye rot nå, men det jeg egentlig ville fram til (tar litt tid med meg noen ganger..;) var om du hadde en maskara å anbefale? :)

Hei!

Fikk ikke helt tak i om du skulle ha en billig eller dyr maskara?

Men av de dyre så syns jeg Chanels xtremcils er veldig bra. Den garanterer jeg at du blir fornøyd med, for ja, det høres ut som vi har tålig like vipper.

Ellers er Magnificils til Lancome bra, samr pure velvet til Estee Lauder. Men jeg holder en knapp på Chanel, da!

Av de billige er det omtrent bare L'oreals volum x4 som duger for meg. Har ikke prøvd så veldig mange, men den der er ihvertfall ok.

Det enste er at den har litt stor kost, som gjør at det lett smitter av lit under påføring...så stå klar med pads! ,-)

Lykke til. Spør om hjelp på et bra parfymeri evt.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Hei!

Fikk ikke helt tak i om du skulle ha en billig eller dyr maskara?

Men av de dyre så syns jeg Chanels xtremcils er veldig bra. Den garanterer jeg at du blir fornøyd med, for ja, det høres ut som vi har tålig like vipper.

Ellers er Magnificils til Lancome bra, samr pure velvet til Estee Lauder. Men jeg holder en knapp på Chanel, da!

Av de billige er det omtrent bare L'oreals volum x4 som duger for meg. Har ikke prøvd så veldig mange, men den der er ihvertfall ok.

Det enste er at den har litt stor kost, som gjør at det lett smitter av lit under påføring...så stå klar med pads! ,-)

Lykke til. Spør om hjelp på et bra parfymeri evt.

:-)

Takk for tipset!:)

Har lenge hatt lyst til å prøve Chanel, har hørt mye bra om maskarene. Så nå blir det vel til at jeg gjør det da! Også skylder jeg såklart på deg hvis den ikke er noe bra på meg..neida ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...