Gå til innhold

Jenter! Mascara


Gjest please

Anbefalte innlegg

Lancome. Fordi den ga fylde og holdt seg godt på hele dagen. Fikk så flotte vipper at! Isadora er en god nr. 2, men jeg synes ikke den holder seg like godt utover dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har tre favoritter, alt ettersom:

Lancome -Extencils. Den er en ny type, som både skal gi volum og bue vippene (merker ikke noe til buingen men, det er vel fordi de er det fra før). Den er suveren! Litt tykk børste, og du får mye på kosten. Det holder med ett strøk.

Helena Rubinstein (spør etter den som gir volum) - en utrolig bra mascara, ganske smal kost, men den gir masse volum og lengde. Ett strøk.

Clinique -Super Mascara -en mer nøytral look, har den i mørkebrun, når man ikke skal være noe særlig sminket. Fint til dagligbruk. To strøk trengs.

For mye volum i dagslys er ganske stygt forresten.... Særlig om man har lyse vipper innerst og ikke får dekket dem helt med farge. Det er gyselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanebo 38...eh grader...(eller er det 37?). Smitter ikke, drysser ikke og vaskes av med varmt vann. Har brukt den i over 3 år nå og er superfornøyd.

Jeg bruker også Kanebo. Veldig fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...