Gå til innhold

FU: Hva skal du ha til middag i dag?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Spenning

18

• Dorthe

15

• molli

3

• andungen

3

Mest aktive i denne tråden

Tror det blir et spann med Innherredssodd, og poteter og gulrøtter.

Eller hamburger, hjemmelaga pizza, spagetti, blomkålsuppe og rundstykker, eller pannekaker og bacon, tomatsuppe m/egg og makaroni, pytt i panne og speilegg...

Har ikke bestemt meg...

Er lei av alt som heter pottiter og sausemat, så i dag skal jeg ha osteomelett med ferskt brød...

I omeletten har jeg purre, paprika, stekt bacon i biter, krydder - oppå har jeg norvegia, setter på lokk så osten smelter og til slutt tar jeg skinkeost oppå der til den smelter.. Mmmmmmm.. Og tomater ved siden av. DET er godt det! : )

Kok ris.

Hiv den over i stekepanna (som har litt høye kanter) etterpå og kakk et par egg oppi der.

Rør litt rundt og putt etterhvert oppi det du måtte ha i kjøleskapet. Litt av en grønnsaksblanding fra fryseren er forresten bra (Amerikansk blanding freks), pølsebiter, reker, fiskepuddingsbiter, kyllingrester etc. etc.

Stek det til alt er varmt, og spis!

Har du soyasaus? Ta den på. Eller har du noe andre sauser du liker? Ta det på. Dette er jo en slags "pytt i panne".

Bon apetit!

Annonse

Vi skal spise ute i dag, men jeg kan da komme med forslag likevel. Lasagne, fiskeform, hjemmelaget pizza, hjemmelagede kjøttkaker, spaghetti, fiskeboller i karrisaus, omelett, kylling/pastasalat, suppe, kyllinggryte, chili con carne, pølser med potetmos....

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...