Gå til innhold

Risotto


Gjest Hayley

Anbefalte innlegg

I går hadde vi risotto med ris, løk, pølse og mais til middag. Ungene syntes det var kjempegodt, men jeg syntes det var litt smakløst. Noen som har noen tips evt. oppskrifter som kan gi litt mer smak til denne retten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ha i også litt stekt bacon, rød paprika, tomatpuré, litt ketchup og sennep. Oregano eller provencekrydder. Bruk buljong i vannet. Jeg lager det aldri likt, tar hva jeg har! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha i også litt stekt bacon, rød paprika, tomatpuré, litt ketchup og sennep. Oregano eller provencekrydder. Bruk buljong i vannet. Jeg lager det aldri likt, tar hva jeg har! :-)

Hvitløk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitløk.

Allo Amiga mia!

Long time no see!

Men til risottoen:

Det er godt å koke risen i skikkeleg, heimelaga margbeinkraft med ein god neve krydderurter. Å hive oppi ein skvett med søt peppersaus er også av det gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allo Amiga mia!

Long time no see!

Men til risottoen:

Det er godt å koke risen i skikkeleg, heimelaga margbeinkraft med ein god neve krydderurter. Å hive oppi ein skvett med søt peppersaus er også av det gode.

Ja det er sikkert godt, men sist jeg kjøpte bein så ble det løksuppe! :-)

Jeg har mistet mailadressen din.

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hobbykokken

Litt ulike smaker:

*sopp, parmesan, persille, hvitløk

*løk, tomatpure, paprika, kjøttdeig

*kylling, kyllinglever, egg, kyllingbuljong

*skalldyr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...