Gå til innhold

Gidder ikke mere!


Gjest SierDuDet!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    26

  • Carlina

    14

  • flisa

    5

  • Amiga

    5

Mest aktive i denne tråden

Det er ikke jeg som skrev det der! :)

Åhh la ikke merke til utropstegnet jeg*Rødme*

Ble litt bekymret siden jeg allerede har begynt å trimme Hockey delen av hjernen...

TIK-Frisk/Asker 20/10....

he he he he he vi skal knuuuuse dere!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh la ikke merke til utropstegnet jeg*Rødme*

Ble litt bekymret siden jeg allerede har begynt å trimme Hockey delen av hjernen...

TIK-Frisk/Asker 20/10....

he he he he he vi skal knuuuuse dere!!!!!!!!!!

Hehe, såpass, ja :)

Du får begynne å gå på kampene også, så skal jeg si fra om jeg stikker til Trondheim på bortekamp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, såpass, ja :)

Du får begynne å gå på kampene også, så skal jeg si fra om jeg stikker til Trondheim på bortekamp :)

He he da skulle vel folk begynne å lure tenker jeg,hvis hockey hadde blitt en lidenskap!

Spørs om gubben hadde brutt alle sine prinsipper,laga seg ett nick og kommet inn hit og da!!!

Er du så supporter at du drar på bortekamper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vet at du ikke har utropstegn på nicket ditt! :-)

I know så jeg gadd ikke engang svare fyren :)

Sikkert bare en jente som ikke får meg, eller en homofil gutt som vil ha meg og som finner det særdeles smertefullt at jeg er så heterofil som jeg trossalt er.

Kjenner typen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SierDuDet!conan

He he da skulle vel folk begynne å lure tenker jeg,hvis hockey hadde blitt en lidenskap!

Spørs om gubben hadde brutt alle sine prinsipper,laga seg ett nick og kommet inn hit og da!!!

Er du så supporter at du drar på bortekamper?

Ja, å da kommer jeg innom deg for å sjekke barberingen!! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he da skulle vel folk begynne å lure tenker jeg,hvis hockey hadde blitt en lidenskap!

Spørs om gubben hadde brutt alle sine prinsipper,laga seg ett nick og kommet inn hit og da!!!

Er du så supporter at du drar på bortekamper?

Hehe, ja da hadde nok gubben din blitt noe skeptisk :)

Nei, jeg stikker nok ikke til Trondheim. Der går nok genseren.

Men det blir nok noen turer til Hamar, Oslo og kanskje litt rundt forbi. Litt avhengig av hvem andre som skal.

Hjemmekampene skal jeg selvsagt ha med meg, så sant jeg ikke jobber. Det tar 10 min å gå til hallen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, å da kommer jeg innom deg for å sjekke barberingen!! ;-)

*ler*

Neste gang må du ta bort Conan-nicket før du poster innlegget.

Jeg har gått på den samme smellen tidligere, så det er for øvrig ikke spesielt flaut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*ler*

Neste gang må du ta bort Conan-nicket før du poster innlegget.

Jeg har gått på den samme smellen tidligere, så det er for øvrig ikke spesielt flaut :)

Tror det var med hensikt jeg...

*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja da hadde nok gubben din blitt noe skeptisk :)

Nei, jeg stikker nok ikke til Trondheim. Der går nok genseren.

Men det blir nok noen turer til Hamar, Oslo og kanskje litt rundt forbi. Litt avhengig av hvem andre som skal.

Hjemmekampene skal jeg selvsagt ha med meg, så sant jeg ikke jobber. Det tar 10 min å gå til hallen :)

På type passer du nå best som VIF-patriot, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know så jeg gadd ikke engang svare fyren :)

Sikkert bare en jente som ikke får meg, eller en homofil gutt som vil ha meg og som finner det særdeles smertefullt at jeg er så heterofil som jeg trossalt er.

Kjenner typen.

Det er bra du har selvtilliten på plass, sånn skal det være! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know så jeg gadd ikke engang svare fyren :)

Sikkert bare en jente som ikke får meg, eller en homofil gutt som vil ha meg og som finner det særdeles smertefullt at jeg er så heterofil som jeg trossalt er.

Kjenner typen.

Oj,oj,oj for en selvtilitt. Sikkert en jente som ikke får meg eller en homofil gutt.

Ja det må jeg virkelig si SDD :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...